امشب اجازه بدهید برهنه نشویم

خانه / مداحان / مداحان مرتبط با هیات / حاج عبدالرضا هلالی / امشب اجازه بدهید برهنه نشویم

صحبتهای دیشب هلالی در هیئت الرضا :
امشب اجازه بدهید برهنه نشویم دوستان

helei

ما گوش به فرمان رهبری هستیم ، این رو  اول مد نظر داشته باشیم. در مورد برهنه شدن، در مورد این فتوایی که مقام معظم رهبری دادن نسبت به جلسات و جایز دونستن برهنه شدن رو ، اما به شرط اینکه مفسده نداشته باشه ، این رو توجه بکنید که مفسده نداشته باشه. ولی نظر ایشون این بود که سعی بکنن برهنه نشن . این نیاز به یه کار کارشناسی داره و حتما اوامر ایشون اجرا خواهد شد ، یه فرصتی بدن به این سینه زنها به این عزادارها ، ان شاء الله این رو در اولین فرصت، خیلی سریع براش یه برنامه ای رو انجام میدیم ، کارشناسی بشه ، انجامش می دیم ، این نگرانی رو ما بیشتر از همه داریم.
ان شاء الله این رو مطمئن باشید ما به نحو احسن انجام خواهیم داد.
امشب رو میخوام به شما بگم که لبیک به رهبری هم هست. یه وقتی فکر نکنید که میخام حرف ایشون ، خواسته ایشون فوت بشه. امشب رو میخایم لبیک به رهبری باشه ، بچه ها با پیراهن مشکی که تنشون باشه سینه می زنن، تو کربلا هم که سینه می زنن با لباس سینه می زنن. یعنی بحث نفس نیست. حالا درگیر نفس باشیم بگیم ما نفسمون اینجوری می خواد. نه این نمیشه. ما جلوتر از علمامون حرکت نمی کنیم، جلوتر از مراجعمون هم حرکت نمی کنیم، اما این اتفاق یه کاری است که باید کارشناسی بشه، با اصول و حساب و کتاب بره جلو ، کار یک شبه نیست . امشب به عشق آقا هممون میخایم با پیراهن،  پوشیده سینه بزنیم، برهنه میشیم شب های دیگه ولی امشب رو میخایم با لباس سینه بزنیم، ببینیم که هیچ اتفاقی نمیفته ، این عزادار ها هستن، در خونه امام حسین (ع) سینه می زنن، با پیراهن، بی پیراهن، هیچ فرقی نمیکنه ، امشب ثابت میخایم بکنیم ما هیئتمون یه هیئت ولایتیه، به حضرت زهرا (س) به حضرت زهرا(س) همون هروله ، همون شور هست، هیچ مشکلی هم پیش نمیاد بحث نفس که میگم بجث روزه مستحبی است ، طرف روزه است ، امساک میکنه 10 ساعت غذا نمیخوره ، بعد بهش تعارف که میکنن اسلام میگه باید بخوری ، میخوره میزاره دهانش ، ثوابش رو هم می بره ، ما هم با پیراهن و بدون پیراهن هیچ مشکلی نداریم ، نظر رهبری بر اینه که بهتره که برهنه نشیم ، که مفسده هایی نداشته باشه و مشکلاتی نداشته باشه، اون ها رو رعایت می کنیم ، تو فیلمبرداری ها تو چیزهای دیگه بیشتر از پیش رعایت می کنیم حتما ،  برای بحث برهنه شدن هم حتما یه روشی یه راهی پیدا می کنیم، حتما این رو در اولین فرصت ان شاء الله اجرا می کنیم. مداح ها همیشه پیشگام بودن ، هیئت ها همیشه پیشگام بودن در اجرایی شدن فرامین رهبری.
این هیئت ها مال انقلابه ، این هیئت ها مال مردمه ، مال مردمی که شهید دادن ، این همه خون دل خوردن ، مطمئن باشید که مداح ها متواضع هستن نسبت به حرف معمم ها ، مقام معظم رهبری که تاج سر ماست ، چشم ماست ان شاء الله امشب با لبیک به رهبری می بینیم که این هم میشه ولی اجازه بدید به مداح ها به روضه خونها یه کار کارشناسی مرتبی انجام بدن ان شاء الله یه عده ای نیان بخوان سوء استفاده بکنن از این فضا، این گریه کن ها و این عزادار ها رو بخوان اذیت بکنن. ممنونتون میشم ، یه صلوات محمدی بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *