امیرابراهیم رسولی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت

امیرابراهیم رسولی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت | واقعیت داستان جهانگیری و صداوسیما چه بود؟

خانه / پیشنهاد ویژه / امیرابراهیم رسولی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت | واقعیت داستان جهانگیری و صداوسیما چه بود؟

آقای معاون اول پیش از این دوبار خلاف پروتکل درخواست کرده بود و توانسته بود به عنوان تنها معاون اول رییس جمهور در دولت های مختلف از این امکان برخوردار شده بود اما این بار رییس_سازمان صدا و سیما با جدیت در مقابل این خواسته غیرمنطقی ایستاد و همه لوازم را در سازمان برایش مهیا کرد.

درمیان آنچه دررسانه ها وفضای مجازی درباره یک اتفاق رخ میدهد،برخی اوقات با  حقیقت و واقعیت متفاوت است.

آقای معاون اول خود درخواست حضورش در صدا و سیما و گفتگو با مردم را ارائه کرد و همان طور که مدیر شبکه یک گفته است در آخرین ساعات خودش حضورش را  لغو کرد.

این لغو آنقدر دیر اعلام شدکه برنامه نگاه یک نتوانست مهمان دیگری دعوت کند و کلا از جدول پخش حذف شد.

اما حقیقت  ماجرای جهانگیری چه بود واگر بیان میشد چه عواقبی داشت؟

او به جد از صدا و سیما خواسته بود برای گفتگوی او همه امکانات یک استودیو را به دفترش ببرند یعنی یک واحد سیار چهار دوربینه و یک اس ان جی با حدود 60 نفر عوامل و کلی هزینه اما صدا و سیما تاکید کرد طبق_پروتکل این کار فقط برای سران قوا انجام می شود و آقای معاون اول باید در استودیوی سازمان حضور یابد.

 آقای معاون اول  پیش از این دوبار خلاف پروتکل درخواست کرده بود و توانسته بود به عنوان تنها معاون اول رییس جمهور در دولت های مختلف از این امکان برخوردار شده بود اما این بار رییس_سازمان  صدا و سیما با جدیت در مقابل این خواسته غیرمنطقی ایستاد و همه لوازم را در سازمان برایش مهیا کرد.
علی عسگری دوبار قبل هم بدلیل اینکه از سوی دولتی ها به کارشکنی و همکاری نکردن متهم نشود با درخواست جهانگیری موافقت کرد اما این بار دیگر نگذاشت این کار که کلی هزینه بر جای می گذارد به رویه تبدیل شود لذا جلوی این اقدام ایستادگی  نمود.

کاش صداوسیما گاهی اوقات از ملاحظه کاری هایی که باعث هجمه به خودش میشود پرهیز کند و مردم را ازحقیقت حاشیه ها مطلع کند.این اقدام هم مسئولین را نسبت به رفتارخود هشیارمی کند وهم رسانه ملی را درمقابل افکارعمومی قرارنخواهد داد.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *