انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس

انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس

خانه / پیشنهاد ویژه / انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس

زمان‌شناسی و دل‌بزرگی ملت ایران برای حراست و صیانت از کشوری که امنیت امروز آن رهین خون شهدای بسیاری است، نشان داد که شهدای عزیز ما در دامان چه جامعه‌ای بالنده شده و هر کدام در مقاطعی کشور را با خون خود بیمه کردند.

انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس؛  انتخابات ۱۴۰۰ ایران اسلامی با همه فراز و فرودهایش تمام شد. انتخاباتی که اگر چه مثل سایر انتخابات‌های نظامی اسلامی حساسیت‌هایی داشت، اما خصیصه افزون‌تر آن نسبت به سایر انتخابات‌ها این بود که غرب با همه هیمنه و عمالش سعی داشت از نارضایتی عمومی مردم ایران از دولت مستقر بخاطر، گله‌مندی‌ها و اعتراضات به تضعیف معیشت مردم سوءاستفاده کرده و همه را به عدم حضور دعوت کند.

انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس
انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای از جنس دفاع مقدس

علاوه بر تبلیغات مسموم دشمن، شرایط کرونایی حاکم بر کشور نیز مزید بر علت بود تا در دل‌ها تردید باشد که آیا مردم حضور خواهند یافت یا خیر؟ که برخلاف انتظار‌ها با شرایطی که توضیحش رفت، حضور مردم بیش از انتظار بوده است. این حضور همان نخ اسکناسی است که موجب شده پول عزت و افتخار ملت ایران در تاریخ اعتبار داشته باشد و در افتخار به خود یک سر و گردن بالاتر از سایر ملل بایستد.

زمان‌شناسی و دل‌بزرگی ملت ایران برای حراست و صیانت از کشوری که امنیت امروز آن رهین خون شهدای بسیاری است، نشان داد که شهدای عزیز ما در دامان چه جامعه‌ای بالنده شده و هر کدام در مقاطعی کشور را با خون خود بیمه کردند. ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سند دیگری از جان بر کف بودن ملتی است که در تشبیه تنهایی خود برای استقامت در راه حق، از بالا سقف آسمان را دارد و از پایین، زمین را!

حماسه حضور ملت ایران بار دیگر حجت را بر کسانی تمام کرد که کمان می‌برند می‌توانند از نمد مشکبلات اقتصادی این مردم کلاهی هر چند کوچک برای خود دست و پا کنند. چه در داخل به دلیل بمباران تبلیغی مسموم دشمن و چه در خارج به دلیل توحش و هجوم دشمنان ایران به رای‌دهندگان، هیچ عاملی نتوانست آنان را از حضور پای صندوق رای بازدارد.

صلابت حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خویش این نوید را می‌دهد که دولت آینده با هر مرام و مسلکی، بهتر و با انگیزه‌تر بتواند راه اصلاح وضعیت فعلی جامعه را در پیش گرفته و با دلگرمی به حمایت مردم، با اقتدار مضاعفی در برابر زورگویان و دشمنان ملت قد علم کند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *