انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی در حکمی حجت‌الاسلام موسی‌پور را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب و بر مردمی کردن بزرگداشت‌ها، فعال کردن مساجد و به‌کارگیری ابتکارات جوانان انقلابی تاکید کردند.

انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

هیاتدر پی استعفای آیت‌الله جنتی از ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی با تشکر از خدمات ایشان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور را به مدیریت این شورا منصوب کردند.

متن حکم امام خامنه ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشأ بصیرت‌افزائی و آرمانگرائی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه‌ی مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است. اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب میکنم.

انتصاب حجت‌الاسلام موسی‌پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتظار میرود مشی این شورا به تبعیت از شیوه‌ی راهنمایان بزرگ دینی، بر اساس تبیین و عمق‌بخشی به شعارها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دلهای مخاطبان باشد. این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هر چه بیشتر به آن اهتمام ورزد.

توصیه‌ی اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی، و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه‌ی دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است.

از خداوند متعال توفیقات ایشان را مسألت میکنم و مجدداً از آیت‌الله آقای جنتی تشکر مینمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۸ آذر ۱۴۰۰

منبع: دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *