انتفاضه تنها راه نجات فلسطین است

خانه / استان ها / انتفاضه تنها راه نجات فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: تنها راه نجات فلسطین مظلوم و قدس شریف، فقط و فقط انتفاضه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری به تشریح مسایل روز ازجمله یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی پرداخت.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: 70 سال است که فلسطین مظلوم در اشغال رژیم صهیونیستی است و در تمام این سالها، نظام سلطه و استکباری آمریکا از این اشغال ظالمانه همواره حمایت و دفاع کرده است.

وی ادامه داد: در طول این سالها هم فرقی نداشته است که دولت دموکرات بر آمریکا حاکم باشد یا دولت جمهوری خواه، همه دولتهای آمریکایی از این سیاست ظالمانه و خصمانه پیروی کرده  و حامی اشغال فلسطین مظلوم بوده اند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ظلم مضاعف و غصب مضاعفی است که نشان دهنده نقض همه قوانین بین المللی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز گفت: وقتی آمریکای جهانخوار جرأت پیدا می کند تا درباره پاره تن اسلام و عزیزترین مکان مقدس و قبله اول مسلمانان جهان، اینگونه اقدام کند؛ به این معناست که ملت های مسلمان در برابر دولتی قرار دارند که هیچ ارزشی برای توافق های بین المللی قائل نیست و این اهانت بزرگ به صدها میلیون انسان در سراسر دنیاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزود: “خود دولتمردان آمریکا گفته اند که باید در منطقه جنگ راه بیندازیم برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی حفظ شود”؛ لذا دولت ها و ملت های مسلمان باید این خطر بزرگ و این فتنه بزرگ را درک کنند و در مقابل این فتنه ساکت ننشینند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان خاطرنشان کرد: امروز دیگر بعد از موضع اخیر آمریکا، دولت جعلی و غاصب اسرائیل هیچ مانعی در برابر خودش نمی بیند و چه بسا هیچ جای تعجب هم نخواهد داشت که اینها مسجدالاقصی را هم ویران کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز تصریح کرد: این حرکت و اقدام وقیحانه ی ترامپ دیوانه نشان داد که مذاکرات هیچ سودی برای فلسطینیان و ملت مظلوم فلسطین نداشته و ترامپ با این اقدام ننگین خط قرمزی بر روی تمام مذاکرات و توافقات انجام شده در این سالها کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: همه این مسائل نشان می دهد که تنها راه نجات فلسطین مظلوم و قدس شریف، فقط و فقط انتفاضه است؛ لذا وظیفه همه مردم، ملت ها و دولت های مسلمان این است که فریاد خودشان را بر سر آمریکاو اسرائیل بکشند و از قبله اول مسلمین دفاع کنند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان در پایان به تأسی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند” پیروزی از آن امت اسلامی است و فلسطین قطعاً آزاد خواهد شد و ملت فلسطین به پیروزی خواهد رسید،” گفت: همه باید تعصب و غیرت دینی خود را در این قضیه نشان دهند و از قدس شریف در مقابل این تجاوز بزرگ بایستند و حمایت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *