انجام کاری که برای خدا باشد موجب خیر و برکت می شود

خانه / استان ها / انجام کاری که برای خدا باشد موجب خیر و برکت می شود

 

حجت الاسلام ریاحی نصب درجمع نوجوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: انجام کاری که برای خدا باشد موجب خیر و برکت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛جلسات هفتگی هیات نوجوانان و جوانان عاشورائی رزمندگان اسلام اشکفتک با حضور جوانان عاشورایی برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام ریاحی نصب در خصوص عبادت و بندگی انسان به ایراد سخن پرداخت .

وی به سخن از علامه طباطبائی پیرامون مجالس عزاداری اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام اشاره کرد و گفت: انسان در حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و در مجالس سوگواری آن حضرت می تواند به اوج بندگی برسد.

ناطق به خلفت انسان از دیدگاه قرآن اشاره کرد و افزود: وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاَّ لِيَعْبُدُونِ” در این آیه خداوند می فرماید “ما خلق نکردیم انسانها و جنیان را مگر اینکه عبادت کنند”.

حجت الاسلام ریاحی نصب گفت:هرگاه خداوند بنده ای را دوست داشته باشه به او توفیق انجام عبادت و شرکت در مجالس عزاداری اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام  را کرامت می کند.

وی به ارزش کار برای رضای خدا اشاره کرد اظهار داشت: عبادت و همه کارها باید برای خدا باشد و این وقتی برای خدا باشد ارزش و اجر مزد بسیار بالای پیدا می کند، وجود مقدس امیر ولایت حضرت علی علیه السلام برای رضای خدا در هنگام خواندن نماز انگشترش را به فقیر هدیه کرد.

حجت الاسلام ریاحی نصب به حدیثی از پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم اشاره کرد و گفت: ” معرفت به خدا” ،” محبت به خدا” ، ” ترس،حیا و شرمی از خدا ” ،” تقدیر و شکر گذاری بخاطر نعمتها ” از ریشه های عبادت وبندگی خداوند است.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، قرائت زیارت عاشورا ومدیحه سرائی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *