انقلابی واقعی مرزبندی پررنگ برابر دشمن دارد

خانه / استان ها / انقلابی واقعی مرزبندی پررنگ برابر دشمن دارد

حجت الاسلام سرافراز، گفت: براساس آموزه های قرآنی، مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست و مبارزه با ظلم نیز تاریخ انقضاء ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، درجمع کارکنان رزمندگان وکارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام باتسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،ضمن تقدیراز حضور باشکوه مردم ملت بزرگ ایران در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، یاوه سرایی های سردمداران استکبار جهانی و در رأس آنها رئیس جمهوری جدید آمریکا را پاسخ دادند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به الزامات انقلابی گری از منظر فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: در طول 2سال اخیر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام و اقشار مختلفف مردم، خیلی نسبت به مقوله انقلابی ماندن،‌انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن، تأکید فرموده و فرمایشات مهمی داشته اند.

حجت الاسلام سرافراز، گفت: جدی گرفتن مسئله نفوذ از اولویت های اصلی کشور در فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد، که دشمنان در این مسئله به صورت فردی و سازمانی درصدد نفوذ به ارکان وبدنه نظام می باشند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،در ادامه،استحکام بخشی داخلی کشور در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را از الزامات پیشرفت حقیقی برشمرد و افزود: حفظ خصوصیات انقلابی، حرکت جهادی، حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی، هضم نشدن در هاضمه خطرناک جهانی از دیگر مؤلفه های اساسی برای انقلابی گری به شمار می روند.

حجت الاسلام سرافراز، ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب اسلامی، پای بندی و پاسداری نسبت به ارزش ها و آرمانهای انقلاب، پای بندی به رفتار و گفتار حضرت امام و ایستادگی در برابر تحریف خط امام خمینی(ره) را از دیگر مؤلفه های انقلابی گری دانست و گفت: مقابله با فقر، فساد و تبعیض، از شاخصه های اصولی انقلابی گری است.

این مقام مسئول، تصریح کرد: انقلاب زدایی از مهم ترین راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی به شمار می رود و انگ زدن به نیروهای مؤمن و دلسوز انقلاب با عناوین افراطی، تندرو و …، از سوی دشمنان بیرونی و عناصر نفوذی آنها و جنگ نرم، در راستای توطئه انقلاب زدایی استکبار جهانی می باشد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، چرخش 180درجه ای برخی از انقلابیون اولیه را یادآور شد و گفت: ده ای فکر می کنند دیگر نیازی به انقلاب نیست و با تعامل و مداکره با نظام سلطه می توان مشکلات داخلی را حل و معیشت مردم را سامان داد؛ در صورتی که راهبرد نظام سلطه طی 38سال گذشته نشان داده که آنها تنها به فکر تغییر هویت و ماهیت انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام سرافراز،‌تأکید کرد: بخش مهمی از هویت انقلاب اسلامی، مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی از یک سو و یاری رساندن به مظلومان در اقصی نقاط عالم و ایستادگی برابر ظالم از سوی دیگر است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،گفت: هویت انقلاب اسلامی با این دو شاخصه مهم معنا پیدا می کند و باید بدانیم براساس آموزه های قرآنی، مقابله با استکبار تعطیل بردار نیست و مبارزه با ظلم نیز تاریخ انقضاء ندارد و مذاکره هسته ای نباید بهانه ای برای تعطیلی مبارزه با استکبار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: حذف گام به گام این مؤلفه ها از برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه است و آنها می خواهند یک پوسته ای از جمهوری اسلامی باشد و این هدف از دو سال اخیر، خصوصاً قضیه برجام و مذاکرات هسته ای ایران در قالب گروه 5+1،‌شکل جدی تر به خود گرفته است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،تطهیر چهره استکبار را از مصادیق تلاش دشمن در سالهای اخیر برای انقلاب زدایی دانست و گفت:‌رویکرد واپس گرایان با هدف تعامل با غرب برای خروج از رکود، بهبود معیشت مردم، پیشرفت اقتصادی و … در سایه تعامل با آمریکا و متحدانش، از رویکردهای تجدیدنظرطلبان و نفوذی ها طی این سالهاست.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد: التزام به اسلام، اولین الزام برای افراد انقلابی است و یک انقلابی مسلمان واقعی، باید مرزبندی پررنگ در برابر جبهه دشمن داشته باشد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،بصیرت دینی و سیاسی را از دیگر الزامات برای انقلابی گری برشمرد و افزود: انقلابی واقعی کسی است که دشمن شناس باشد، درک و تحلیل درستی از وقایع داشته باشد و در دوران فتنه سکوت اختیار نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تقوای فردی و اجتماعی، ‌ولایتمدرای، ‌مردم گرایی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و فساد را از دیگر الزامات انقلابی گری و شاخصه های انقلابیون واقعی عنوان کرد و گفت: دفاع از محرومان و مظلومان در تمام نقاط عالم از برنامه های انقلابیون است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،‌در ادامه بایدها و نبایدهای نیروهای مسلح در مسائل سیاسی را با اشاره به قوانین و دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تشریح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *