نشست بصیرتی یادگاران دفاع مقدس لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / نشست بصیرتی یادگاران دفاع مقدس لردگان+ تصویر

نشست بصیرتی یادگاران دفاع مقدس

نشست بصیرتی رزمندگان پیشکسوت ۸ سال دفاع مقدس با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری در ناحیه لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین نشست مسئول کانون بازنشستگان لردگان دهه مبارک فجر سالروز و ورود امام امامت را به میهن اسلامی گرامی داشت و در آستانه میلاد کوثر قرآن ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) را تبریک  گفت.

امیری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی ، همه شهداء و امام  شهیدان  گفت: هدف از برگزاری این نشست دیدار یادگاران سالهای دفاع مقدس و بیان خاطرات جانفشانی رزمندگان اسلام می باشد.

در ادامه این نشست مسئول رزمندگان فلارد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: شکست های پی درپی دشمنان‌ اسلام  در عرصه های مختلف به خاطر بصیرت بالای مردم و تبعیت از ولایت است.

نبی الله بابا احمدی دهه فجر را آغاز یک تاریخ پربار و پربرکت برای کشور ما دانست و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بعد از قرن‌ها تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی،انقلابی مردمی است،افزود: مردم ایران اسلامی به برکت پیروزی انقلاب به اوج عظمت و اقتدار خود رسيدند و در امنیت و آرامش هستند و دنيا به ابهت و اقتدار اين نظام الهی غبطه می‌خورند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابا احمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *