اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی هاشم(علیه السلام) شهرکرد

خانه / استان ها / اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی هاشم(علیه السلام) شهرکرد

همزمان با روز جانباز؛ پرچم متبرک کربلا با حضور مسئولان ، رزمندگان و نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد برافراشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم گفت: به مناسبت پاسداشت مقام جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس، امروز همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، پرچم متبرک کربلای معلا در میدان ورودی شهر و استانمان به اهتزاز در آمد.

سردار علی محمد اکبری، افزود: میدان ورودی شهرمان(قمربنی هاشم علیه السلام) نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروفیتش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی هاشم علیه السلام می باشد.

وی، با اشاره به برافراشته بودن پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، گفت: اکنون ورودی و خروجی مرکز استان چهارمحال و بختیاری مزین به پرچم های متبرک می باشد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه های متنوعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تجلیل از مقام جانبازان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت:‌برنامه ویژه ای نیز برای تقدیر از جانبازان بالای 70درصد در این هفته برگزار خواهد شد.

گفتنی است: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز دراین مراسم به ایراد سخن پرداخت و در ادامه با مولودیه خوانی و برنامه های متنوع فرهنگی، پرچم متبرک کربلا و مزین به نام علمدار کربلا در میدان قمربنی هاشم علیه السلام شهرکرد به اهتزاز درآمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *