گزارش اولین جلسه هیأت زوار الزهرا (سلام الله علیها) جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام

خانه / جوانان عاشورایی / گزارش اولین جلسه هیأت زوار الزهرا (سلام الله علیها) جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام

اولین جلسه هیأت زوار الزهرا (علیها السلام) جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام در روز دوشنبه مورخه 11 مرداد ماه 1395 همزمان با ایام شهادت شیخ الائمه امام صادق

بسم الله الرحمن الرحیم

اولین جلسه هیأت زوار الزهرا (علیها السلام) جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام در روز دوشنبه مورخه 11 مرداد ماه 1395 همزمان با ایام شهادت شیخ الائمه امام صادق (علیه السلام) و همچنین به مناسبت بزرگداشت شهید عبدالله عیسی (نوجوان معصوم ذبح شده توسط گروه های تکفیری) در فاطمیه بزرگ تهران برگزار گردید.

در ابتدا جوانان عاشورایی هیأت زوار الزهرا (سلام الله علیها) به تلاوت آیات ابتدایی از سوره مبارکه بقره به شکل جمع خوانی پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام احمد پناهیان در رابطه با اهداف برپایی و چشم انداز هیأت زوار الزهرا ( سلام الله علیها) جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام و همچنین خواسته ها و مطالبات امام خامنه ای از جوانان انقلابی و عاشورایی به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان در ادامه از تمام تشکلات و گروه های انقلابی مردمی دانشجویی و دانش آموزی انقلابی برای شرکت در این جلسات که به طور هفتگی برگزار می گردد دعوت بعمل آوردند.

و در آخر نیز مداح انقلابی و با اخلاص حاج امیر عباسی به مناسبت ایام شهادت امام صادق ( علیه السلام) و محکومیت گروه های تکفیری در پی به شهادت رساندن نوجوان شهید عبدالله عیسی به مرثیه خوانی و عزاداری پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *