اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» فراخوان داد

خانه / پیشنهاد ویژه / اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» فراخوان داد

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی گفت: در راستای رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» را برای نمایش این ظرفیت‌ها طراحی کردیم.

اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» فراخوان داد

هیاتحمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه هیأت‌ها در بحث استارت آپ‌ها و کسب‌و‌کارهای هیأت‌محور می‌توانند فعال شوند اظهار داشت: در راستای رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» را برای نمایش این ظرفیت‌ها طراحی کردیم.

تا ۲۰ بهمن‌ماه فرصت شرکت در این رویداد

وی با اعلام فراخوان این رویداد گفت: علاقه‌مندان تا بیستم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا اقدامات و فعالیت‌های خود را در این خصوص اعلام و ثبت‌نام کنند. نگاه ما این است که می‌توانیم دو گروه را در این موضوع شناسایی و حمایت کنیم، اول استارتاپ‌ها و کسب‌‌وکارهایی که به‌نوعی به هیأت‌ها خدمات می‌دهند، به طور مثال از تولیدکنندگان پرچم و بیرق گرفته تا خدمات صوت و تصویری، تا مجموعه‌هایی که در حوزه رسانه‌ای فعال هستند.

اولین رویداد «نوآوری‌های اقتصاد هیأت» فراخوان داد

شناسایی و حمایت هدف ماست

بهرامی افزود: از آن طرف هم مجموعه‌ها و استارتاپ‌هایی که برآمده از بدنه هیأت هستند که در این بخش‌ هم مجموعه‌های بسیاری داریم که حتی کارآفرین‌های برتر کشور هم هستند اما دیده نمی‌شوند و با مختصری حمایت، می‌توانند بسترساز یک اقدام بزرگ در کشور باشند. این‌ها را در قالب این رویداد شناسایی و حمایت می‌کنیم و به دولت هم ارائه می‌شود تا حمایت ویژه شوند.

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به اینکه اختتامیه این رویداد اسفندماه خواهد بود، تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره جوایز ارزنده و تسهیلات کارآفرینی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به نشانی heievent.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *