گزارش تصویری اولین همایش استانی نوجوانان عاشورایی استان اصفهان

خانه / جوانان عاشورایی / گزارش تصویری اولین همایش استانی نوجوانان عاشورایی استان اصفهان
اولین همایش استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان اصفهان، روز چهارشنبه 24 شهریورماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان در اصفهان برگزار شد.
در این همایش که با حضور مدیران 14 هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی استان اصفهان برگزار شد، ابتدا جناب آقای نادرالاصلی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان اصفهان ضمن عرض خیرمقدم، گزارش مختصری از فعالیتهای هیئت رزمندگان استان اصفهان ارائه کرد. سپس جناب آقای شفیعی، مدیر نوجوانان و جوانان عاشورایی استان اصفهان درباره وضعیت هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی در استان اصفهان توضیحاتی ارائه کردند.
در ادامه برنامه، 8 هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی به ارائه گزارش از فعالیتهای هیئت خود پرداختند که عبارت بودند از آقایان: اسلامی فر از مبارکه، نصر اصفهانی از غرب اصفهان، کریم شاهی از آران و بیدگل، صدیقی از بوئین و میاندشت، عسکری زاده از دهاقان، حسینی از گلپایگان، بلندگرامی از فلاورجان و فاطمی از شرق اصفهان(جرقویه).
سپس حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان، مدیر هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام، در سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت «جریان خادمی» هیئت، به جمع بندی گزارشات ارائه شده و تذکر نقاط قوت و ضعف آنها پرداختند.
در پایان نیز از هیئات برگزیده نوجوانان و جوانان عاشورایی استان تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *