اينگونه حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) رابشناسيم

خانه / مطالب و رویدادها / اينگونه حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) رابشناسيم

در جلسه سخنراني و مداحي در مورد حضرت ابوالفضل (علیه السلام) در سرداب حرم حضرت ابوالفضل (علیه السلام) از كتابي درباره تفسير خصائص 34 گانه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) رونمايي شد.

در اين مراسم رونمايي، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدتقي قادري سخنران مراسم هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا معلي و نويسنده و مؤلف كتاب اين گونه ابوالفضل العباس(علیه السلام) را بشناسيم ، با ابراز خرسندي از انتشار و رونمايي اين كتاب در حرم قمر بني هاشم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) آن را موجب خير و بركت دانست.

حجت الاسلام والمسلمين قادري با بيان اين مطلب كه به غير از اين كتاب كه در خصوص خصائص حضرت ابوالفضل (علیه السلام) است كتابي ديگري نيز در مورد حضرت سيدالشهداء به چاپ رسانده و اميد آن دارد كتابي درباره حضرت امير مؤمنان حضرت علي (علیه السلام) به رشته تحرير درآورد.

وي ۳ جلد از اين كتاب كه به تازگي چاپ و صحافي آن به اتمام رسيده را به كتابخانه حرم حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و دو جلد ديگر آن را يكي به كتابخانه حرم حضرت امام حسين (علیه السلام) و ديگري را نيز به كتابخانه حرم حضرت علي (علیه السلام) اهداء نمود.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق ضمن رونمايي از اين كتاب، از نويسنده آن تجليل نمود و آن را كاري ارزشمند و اثري ماندگار خواند.

 

منبع:وارث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *