اگر حمایت مردم حزب‌الله نبود اکنون داعش تا عمق کشور نفوذ کرده بود

خانه / استان ها / اگر حمایت مردم حزب‌الله نبود اکنون داعش تا عمق کشور نفوذ کرده بود

%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%81%d8%b9

پدر شهید قاسمی درمراسم یادبود فرزندشهیدش گفت:اگر حمایت مردم حزب‌الله نبود اکنون داعش تا عمق کشور نفوذ کرده بود / این آرامش و امنیتی را که امروز داریم مدیون شهدا مدافع حرم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم بزرگداشت نخستین شهیدمدافع حرم جامعه پزشکی کشور”شهیدمحمدحسن قاسمی اشکفتکی”در مسجد پیامبر اعظم(صلوات اله علیه وآله وسلم)دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

دراین مراسم پدر شهید قاسمی ‌گفت: پروردگارا تو را بی نهایت شکر می کنم که بر ما منت نهادی و فرزند ما را به مقام عندیت خودت پذیرفتی و افتخار خانواده شهید بودن را به ما کرم کردی.

حاج منصور قاسمی‌اشکفتکی درادامه پیرامون جایگاه و منزلت شهداء مدافع حرم و اهمیت،حساسیت ولزوم حضور جوانان با ایمان در عرصه و کارزار جنگهای نیابتی استکبار جهانی بخصوص در سوریه به ایرادسخن پرداخت.

پدر شهید قاسمی اظهار کرد: اگر حمایت مردم حزب‌الله نبود اکنون داعش تا عمق کشور نفوذ کرده بود و کشور را دچار ناامنی و بی‌نظمی می‌کرد، این آرامش و امنیتی را که امروز داریم مدیون شهدا مدافع حرم هستیم.

وی بیان داشت:تمام جنگ‌ها و خیانت‌هایی که استکبار جهانی به رهبری آمریکا به راه انداخته برای این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار تزلزل کند که به لطف خدا،با بصیرت،آگاهی و تبعیت مردم ولایتمدار از ولایت،در این راه شکست خورده و همه نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود.

قاسمی، خطاب به تکفیریها، که غلام حلقه جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کار شده اند،گفت:اشتباه می کنید،به قول شهیدمحمدحسن که در وب سایت خود نوشته بود، هرکدامتان در زمین سوریه هلی برن می شوید، تابوت خود را هم با خود بیاورید؛ زیرا سوریه  معراج گاه ما و قتلگاه شماست.

وی تأکید کرد:ما در دفاع از اسلام،در دفاع ازجمهوری نظام اسلامی،‌گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم و همه با شعار لبیک یا حسین، لبیک یا زینب، ‌در صحنه حاضر و آماده به خدمتیم و فداکاری می باشیم .

قاسمی با انتقاد از تفکرات غلطی برخی که حضور ایران در سوریه را زیر سوال می برند، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:اگر جوانان ما در خارج از مرزهای ایران در مقابل دشمنان جنایتکار ایستادگی نکنند ناگزیر باید در شهرهای ایران  به جنگ با تکفیری ها بروند که این بسیار خسارت بار است.

وی در ادامه به بیان ویژگی‌های اخلاقی نیکوی فرزند شهیدش پرداخت و گفت:حضور فعال در عرصه های معنوی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی در کنار درس و تحصیل علم از مهم‌ترین ویژگی های اخلاقی این شهید بزرگوار بود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت بیانیه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان پیرامون تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا و شهید مدافع حرم محمد حسن قاسمی،سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ،مداحی و نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *