اگر می توانید این کلمه ها را بخوانید، خدا را شکر کنید!

اگر می توانید این کلمه ها را بخوانید، خدا را شکر کنید!

خانه / چندرسانه ای / فیلم / اگر می توانید این کلمه ها را بخوانید، خدا را شکر کنید!

این فیلم رو برای خودتون ذخیره کنید و هر وقت احساس افسردگی و نا امیدی داشتید، نگاهی بهش بندازید

کلیپ | اگر می توانید این کلمه ها را بخوانید، خدا را شکر کنید!

 

خدا را شکر کنید

اگر می توانید این کلمه ها را بخوانید، از دو میلیارد نفر از ساکنان کره ی زمین که قادر به خواندن و نوشتن نیستند، سعادتمند ترید. خدا را شکر کنید!

اگر در یخچال هایتان، چیزی برای خوردن پیدا می شود، اگر لباسی برای پوشیدن دارید، اگر سقفی بالای سر و جایی برای خوابیدن دارید، وضع تان از 75% مردم کره ی زمین، بهتر است. خدا را شکر کنید!

اگر می توانید دست فردی را در دست بگیرید، فردی را در آغوش بفشارید و حتی بر شانه ی فردی، دستی از سر نوازش بکشید، برشما رحمت شده است زیرا نوازش شما، شفابخش است. خدا را شکر کنید!

اگر در حساب بانکی تان، پولی دارید، اگر در کیف پولتان، اسکناسی و در خانه، کاسه ای که پول خردهای تان را در آن بریزید، جزو 8% مردم ثروتمند جهان هستید. خدا را شکر کنید!

اگر سر خود را بالا می گیرید، لبخند بر چهره دارید و در حقیقت شکر گذارید ، شما فرد خوشبختی هستید، زیرا بسیارند افرادی که می توانند شکر گذار باشند اما هرگز چنین کاری نمی کنند. خدا را شکر کنید!

اگر پدر و مادرتان هنوز زنده اند و در کنار یکدیگرند، تعداد افرادی مانند شما در این دنیا، بسیار اندک است. خدا را شکر کنید!

اگر امروز صبح، وقت بیدار شدن از خواب، احساس سلامتی کردید، از یک میلیون انسانی که حتی تا پایان این هفته، زنده نخواهند ماند، بسیار خوش شانس ترید. خدا را شکر کنید!

اگر هرگز در خطر جنگ، تنهایی و اسارت نبوده اید و اگر عذاب شکنجه و درد جان کاه گرسنگی را تحمل نکرده اید ، از 500 میلیون نفر در این دنیا پیش ترید. خدا را شکر کنید!

پس همواره سعی کنید روزتان را به خوشی بگذرانید و نعمت های پیرامونتان را بشمارید تا بدانید چقدر خوشبخت هستید. به هرحال، همواره چیزهایی پیدا می شود که بتوان به آنها فکر کرد و برای داشتن شان، خدا را شکر کرد. شکر کردن، پنجره ای به روی انسان می گشاید که با هیچ چیز دیگری، قابل مقایسه نیست. خدا را شکر کنید!

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *