ایران با سلاح ایمان در برابر قدرت ها ایستاده است

خانه / استان ها / ایران با سلاح ایمان در برابر قدرت ها ایستاده است

صدیقی14

امام جمعه موقت تهران در جمع مردم شهرکرد گفت :ایران در سه دهه اخیر با سلاح ایمان ،در برابر تمام قدرت ها ایستادگی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین شیخ کاظم صدیقی ،در سلسله نشست های طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود:با سلاح ایمان به غیب ،جوانان در برابر هر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی خواهند کرد و دشمن نمی تواند در این جبهه ضد فرهنگی کاری از پیش ببرد.

وی گفت:همین سلاح ایمان باعث شد که آمریکا نتواند در این سه دهه هیچ حرکتی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران افزود:،مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید سعید فطر جواب دندان شکنی به تهدیدات و رجزخوانی رییس جمهوری آمریکا دادند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی یادآور شد:بدحجابی ،بی حجابی ،اردوهای مختلط،نمایش ها و فیلمهای ضد فرهنگی، جوانان کشور را تهدید می کند و باید جوانان را با ایمان و خودباوری در برابر این تهدیدات هوشیار کرد.

بیست دومین مرحله طرح تقویت مبانی اعتقادی و شهبه زدایی دینی به همت نماینده ولی فقیه داستان و امام جمعه شهرکرد از دوم تا بیست و هفتم مردادماه هر شب همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در مهدیه مصلای شهرکرد برای جوانان و هر روز برای فرهنگیان با حضور 16 نفر از اندیشمندان کشور برگزار می شود.

انتهای خبر/

==

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *