ایستادگی برابر نظام سلطه وظیفه شرعی عقلی و منطقی است

خانه / استان ها / ایستادگی برابر نظام سلطه وظیفه شرعی عقلی و منطقی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی، گفت: به حکم شرع، عقل و منطق وظیفه داریم در برابر نظام سلطه و استکبار بایستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی سیاسی و بصیرتی فرماندهان، رزمندگان  و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه آیت الله بهاءالدینی(ره) برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی، در این گردهمایی به تشریح مسایل مهم بین المللی، منطقه ای و روز کشور پرداخت و تأکید کرد: تحلیل ها در سپاه باید از دو منظر انقلاب اسلامی و رسالت سپاه که همانا پاسداری از انقلاب اسلامی می باشد صورت پذیرد.

دکتر جوانی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری، حفاظت، مراقبت و صیانت از انقلاب اسلامی و شتاب بخشی به حرکت انقلاب در راستای اهداف و آرمانهای انقلاب را دارد.

وی، تصریح کرد: برخی تلاش می کردند صرفاً دفاع مسلحانه و وظیفه پادگانی برای سپاه تعریف کنند؛ در حالی که این نگاه اصلاً درست نیست و سپاه باید بر اساس رسالت و مأموریتش بتواند هر نوع تهدید و آسیبی برای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را دفع و خنثی سازد.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، افزود: سپاه یک نهاد انقلابی است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید به اقتضای انقلاب حرکت و عمل کند.

دکتر جوانی، با اشاره به اهمیت انتخابات سال جاری از منظر داخلی و خارجی، حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رأی را مورد تأکید قرار داد.

وی، به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی را همین مردم بوجود آورده و ادامه داده اند و همین مردم نیز می توانند آن را حفظ کنند؛ لذا مسئولین باید برای حل مشکلات تلاش کنند و نقشه های دشمنان در ایجاد فاصله بین مردم و نظام و انقلاب را خنثی سازند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به سخنان ترامپ ، هزینه 6هزارمیلیارد دلاری آمریکا در غرب آسیا را در حالی که زیرساخت های این کشور ویران است و می توانستند با این مبالغ دو بار کشورشان را بازسازی کنند، اشاره نمود و گفت: رویدادهای منطقه غرب آسیا برای آمریکایی ها و هم پیمانان آنان حائز اهمیت است؛ زیرا جمهوری اسلامی بعنوان یک قدرت در این منطقه از موقعیت مهم و استراتژیک برخوردار است و بر اساس آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه و استکبار ایستادگی می کند.

وی، تأکید کرد: به حکم شرع، عقل و منطق وظیفه داریم در برابر نظام سلطه و استکبار بایستیم. و همچنین در پرتو وحدت و فعال شدن برنامه ها برای حل مشکلات مردم نیز بکوشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *