ای غربی ها دست از تخریب چهره اسلام بردارید

خانه / گوناگون / ای غربی ها دست از تخریب چهره اسلام بردارید

آنها هیچ گاه درباره جنبه های دیگر اسلام که بسیار هم بیشتر از جهاد و جنگ است، سخن نمی گویند. با سخن گفتن در مورد جهاد و جنگ، وجهه اسلام را تخریب می کنند

«لورین بوث» خواهر همسر «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس که در سال 2010 میلادی به دین مبین اسلام گروید، با انتشار مقاله ای در وب سایت شبکه خبری CNN، انتقاد شدید کشورهای غربی به خاطر تلاش برای تخریب چهره اسلام پرداخت.

وی در بخشی از این مقاله خود نوشت: غرب همواره برای ارائه چهره ای نادرست و خشن از دین مبین اسلام در کشورهای غربی تلاش می کند. برای نمونه یکی دو روز پیش هنگامی که برای دیدن اخبار تلویزیون خانه ام را روشن کردم، اولین خبری که در یکی از شبکه های پر مخاطب غربی اعلام شد، در مورد گروهک تروریستی – تکفیری “داعش” بود.

او در این مقاله افزود: خبر به گونه ای تولید، تنظیم و گفته می شد که فقط هدف از آن تخریب دین مبین اسلام بود. همه می دانند که “داعش” اصلا ربطی به اسلام ندارد و هیچ یک از رفتارها و اقدامات تروریستی اش اسلامی نیست اما این شبکه خبری به گونه ای خبر را تولید و پخش می کرد که افکار عمومی غرب را فریب دهد و نگاه آنان را نسبت به دین اسلامی تغییر دهد.

خواهر همسر بلر ادامه داد: شبکه های غربی همواره از اسلام فقط در مورد جهاد و جنگ صحبت می کنند. آنها هیچ گاه درباره جنبه های دیگر اسلام که بسیار هم بیشتر از جهاد و جنگ است، سخن نمی گویند. با سخن گفتن در مورد جهاد و جنگ، وجهه اسلام را تخریب می کنند.

«لورین بوث» همچنین نوشت: اکنون که به 11 سپتامبر نزدیک می شویم، مانند سال های گذشته اخبار و گزارش هایی که از شبکه های غربی علیه اسلام و مسلمانان پخش می شود، چندین برابر می شود. آنها 11 سپتامبر را بهانه کرده اند تا وجهه دین اسلامی را نزد افکار عمومی خودشان تخریب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *