بابصیرت و بینش پای صندوق رأی حاضر شویم

خانه / استان ها / بابصیرت و بینش پای صندوق رأی حاضر شویم

سرادرمحمدسلیمانی

سردار رضا محمدسلیمانی، گفت: با بصیرت و بینش پای صندوق رای حاضر شویم و دیگران را نیز برای شرکت تشویق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی در همایش بصیرتی ویژه خانواده های پاسداران سپاه شهرستان فارسان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم و ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ما یک جبهه وسیع دشمن در مقابل خودمان داریم. جبهه وسیع دشمن از سردمداران رژیم صهیونیستی تا سردمداران دولت آمریکا و دیگر ایادی و عوامل استکبار جهانی، تا عوامل تکفیری و داعش.

وی، ادامه داد: یعنی ببینید چه جبهه عظیمی است! یک طیف عظیم و نامتجانس؛ اینها همه دشمن نظام جمهوری اسلامی اند؛ پس یک جبهه ای وجود دارد. خیلی کارها هم می توانند بکنند، حملات تبلیغاتی می کنند، تمام این دستگاه های رسانه ای دنیا در مشت اینها است. علیه جمهوری اسلامی هرچه دلشان می خواهد می پراکنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به اهمیت ماندگاری انقلاب اسلامی و ضرورت تحلیل و علت یابی این ماندگاری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر ما بتوانیم تحلیل درستی از حوادث پیدا کنیم … اگر بتوانیم درست بفهمیم، راه آینده این کشور کاملاً روشن خواهد شد.

سردار محمدسلیمانی، گفت: باقی ماندن، ماندگاری، طاقت آوردن برای یک حادثه اجتماعی، خیلی عنصر مهمی است… اینکه یک انقلاب بتواند بماند خیلی مهم است. همه همت دشمن «از بین بردن این ماندگاری انقلاب اسلامی است» و همه همت ما «باید این باشد که این ماندگاری را افزایش بدهیم.»

وی ادامه داد: همه مراکز فکر و اندیشه سیاسی در دنیای استکبار – چه در آمریکا، چه در بعضی از کشورهای دیگر استکباری – متوجه این است که چه کارکنند که بتوانند این درخت را، … ریشه کن کنند، سرنگون کنند. دائم در فکر این هستند که چکار کنند این انقلاب را از بین ببرند! همه همت آنان این است که این ماندگاری را به هم بزنند؛ همه همت من و شما باید این باشد که این ماندگاری را افزایش بدهیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام به معرفی عناصر ماندگاری انقلاب و تأکید بر تأمین آن ها اشاره کرد و گفت: یکی از کارها انتخابات است. انتخابات در واقع یک نفس تازه دادن به ملت ایران است؛ ملت ایران یک نفس تازه ای پیدا می کند، طبیعت انتخابات این است. اینکه ملت ایران بیایند تک تک وارد میدان بشوند و رأی بدهند.

وی تصریح کرد: مسئله دوم درست انتخاب کردن است. خب آراء و سلایق ممکن است مختلف باشند، عیبی ندارد؛ اما همه سعی کنند درست انتخاب کنند. سعی مان را بکنیم؛ ممکن است این سعی به نتیجه برسد و انتخاب درست باشد؛ ممکن است سعی ما به نتیجه نرسد و غلط انتخاب کنیم، عیبی ندارد؛ خدای متعال از ما قبول خواهد کرد. چون کار، تلاش، سعـی خودمان را کرده ایم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: با بصیرت و بینش پای صندوق رای حاضر شویم و دیگران را نیز برای شرکت در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشویق کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *