باران، سیل همدلی بین مردم و مسئولین را ایجاد کرد

خانه / استان ها / باران، سیل همدلی بین مردم و مسئولین را ایجاد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام درجلسه ستادمدیریت بحران شهرستان شوشتر گفت:نزول باران و جاری شدت سیل در کشور،سیل همدلی کم نظیر بین مردم و مسئولین را ایجاد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام درجلسه ستادمدیریت بحران شهرستان شوشتر گفت:نزول باران و جاری شدت سیل در کشور،سیل همدلی کم نظیر بین مردم و مسئولین را ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شوشتر باتبریک اعیادشعبانیه از زحمات همه مسئولین و دست اندر کاران شهرستان شوشتر در کمک رسانی به مردم عزیزی که در بروز سیل اخیر ، آسیب دیدند  صمیمانه تقدیر کرد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان بیان کرد: هر حادثه تلخی که به وجود آید یک سری آیات و نعماتی در آن نهفته شده است که ما آن ها را نمی دانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ابراز داشت: همه تلاش مجموعه سپاه و بسیج بیرون رفتن مردم عزیز سیل زده از این فشار است و امیدواریم خداوند توفیق دهد با ادامه خدمات مشکلات مردم  که ولی نعمت ما هستند را بزودی برطرف  کنیم.

حجت الاسلام حسینی صدر در پایان افزود: خدا را شاکریم که مردم کشور از باران رحمت خداوند برخوردار شدند و علی رغم مشکلات ایجاد شده امروز شاهدیم که پس از بروز سیل یک همدلی کم نظیر بین مردم و مسئولین ایجاد شده است.

دراین جلسه “حسین پنبه دانه”فرماندار شوشتر و “حجت الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه و سردار اکبری به ارائه گزارش و ایراد سخن پرداختند.

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که با تمام امکانات درحال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان شوشتر می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *