بارش باران نعمتی از جانب خداونداست

خانه / استان ها / بارش باران نعمتی از جانب خداونداست

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در دیدار با مردم روستای سیل زده عبدالسید شهرستان شوشتر گفت: بارش باران نعمتی از جانب خداوند است.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در دیدار با مردم روستای سیل زده عبدالسید شهرستان شوشتر گفت: بارش باران نعمتی از جانب خداوند است.

در سومین روز حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر در استان خوزستان با حضور در روستای سیل زده “عبدالسید” با مردم ولایتمدار و مومن  این روستا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در این دیدار ضمن دلجویی از آسیب دیدگان سیل اخیر شهرستان شوشتر از میزان خدمت رسانی به این روستا دیدن کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این دیدار گفت:آنچه که امروز نیاز این روستا و برخی از  روستاهای همجوار میباشد تخلیه آب از منازل است.

 

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  استان برای خدمتگزاری به مردم عزیز استان خوزستان با تجهیزات و امکانات لازم آماده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر بارش باران را نعمتی از جانب خداوند دانست و افزود: این باران برکات زیادی داشته است چرا که سالیان زیادی کشورمان در خشک سالی به سر می برد و خداوند علیرغم بسیاری از تحلیل و رصدها که البته برخی از آن ها مغرضانه بود و می گفتند در آینده بسیاری از مردم ایران به علت کم آبی مجبور به ترک وطن خود خواهند شد اما خداوند باران رحمت خود را نزول کرد.

در این دیدار مردم اهالی روستای عبد السید شهرستان شوشتر با تقدیر از اقدامات صورت گرفته خواهان محکم کردن سیل بند جهت جلوگیری از ورود آب به روستا شدند.

شایان ذکراست: سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری در حادثه سیل اخیر معین مردم ولایتمدار و حماسه آفرین کربلای ایران استان خوزستان انتخاب شد که ضمن حضور سپاه استان با تمام امکانات و تجهیزات، موکب حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرستان شوشتر و موکب محبین الائمه علیهم السلام(احباب الرضا)شهرکرد درحال خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  کربلایی هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *