بازی برد برد (نگاهی به برد مجدد تیم ملی والیبال)

خانه / مطالب و رویدادها / بازی برد برد (نگاهی به برد مجدد تیم ملی والیبال)

احسنت و آفرین بر جوانان با انگیزه و پر تلاش میهن و درود و شادباش بر هواداران خستگی ناپذیرمان که حتی یک لحظه هم تیم خود را تنها نگذاشتند.

volleyball_01

آنهایی که مفهوم بازی و سایت برد برد را به ما یاد دادندو به جهانیان ثابت کردند به قول امام خامنه ای : «دوران بزن و در رو تمام شده است» و هر تعرضی پاسخی بس کوبنده خواهد داشت. شکر خدا که باز هم نمایندگان ورزشی کشور ، پیروز میدان مقابله با حریف شدند. آن هم چه حریفی…، حریفی که علی رغم بزرگی ای که در دیگر صحنه های نبرد مقابل ایران از خودشان می داد و شاخ و شانه می کشید، در این میدان هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

این بازی برای بار دیگر ثابت کرد که ایران و ایرانی هر وقت که بخواهد و در هر زمان که عزم را جزم کند پیروز است و هیچ احدی جلودارش نیست. ای کاش تیم مذاکره کننده هسته ای مان از این جوانان الگو می گرفتند و ای کاش خدا را تنها مؤثر در نتیجه امور می دانستند. کسی به شوخی میگفت انگار این ورزشکاران نمی دانند که در برابر کشوری که خود را ابر قدرت می داند بازی می کنندو حساب عاقبت کار در فشار تحریم و پای میز مذاکره را نمی کنند.

ولی حقیقت این است که این بازی با غیرت و قدرت پیامی دیگر داشت. افزون بر اینکه شادمان کند، ایمدمان را بیشتر کرد. انگار با هر ضربه ای که به توپ می زدیم اراده مان جان تازه ای می گرفت. انگار هم زمانی این بازی ها با مذاکرات هسته ای بی حکمت نبود. و انگار خدا می خواست بدانیم و بدانند که فعال ما یشاء فقط اوست.

ای دولت مردان مدافع حقوق ایران، عبرت بگیرید و از قیل و قال حریف نترسید و به غیر حق امید نداشته باشید. مگر نه اینکه خود پروردگار فرموده است: « به عزت و جلالم قسم، امید کسی را که به غیر من امید داشته باشد، نا امید خواهم کرد.»

خدایا به برکت این ماه عزیز که در روزهای آغازین آن هستیم، ما را بصیر و فهیم بگردان و از ذلت و خواری نجات ده، ای نجات بخش بی همتا.

رضا هاتف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *