باز شدن پای بیگانگان به کشورخطری بزرگ برای انقلاب است

خانه / استان ها / باز شدن پای بیگانگان به کشورخطری بزرگ برای انقلاب است

%d9%86%da%a9%d9%88%d9%86%d8%a7%d9%8541

امروزه ما دقیقا در عرصه کربلا هستیم و فریبکاری و نیرنگ را می بینیم که به نام دین و ارزش ها اسلامی مردم را از اسلام ناب جدا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در جمع رزمندگان تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام و گردان های امام حسین علیه السلام گفت: دشمن خبیث و پلیدی که ما داریم یعنی آمریکا و ازنابش اینها به شدت دسیسه می کنند و از همه ابزارها برای مقابله با ما استفاده می کنند و لازمه زمین گیر کردن دشمن مهیا بودن ماست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، افزود: دشمن با این حیله ها و مکرهایش باید به دست توانمند نیروهای مقاومت نابود شود، که لازمه آن مهیا بودن از حیث جسمانی، رزمی، تجهیزاتی و تسلیحاتی، ایمانی، فکری و بصیرتی است.

وی، تأکید کرد: اگر هر یک از این زمینه ها را کم داشته باشیم آسیب خواهیم دید که از این پنج مورد دو مورد بیشتر جلب توجه می کند و تاثیر بیشتری دارد، که یکی آمادگی ایمانی و دیگری آمادگی بصیرتی و فکری می باشد که این دو مورد خیلی مهم و از ضرورتها می باشد.

امام جمعه شهرکرد، خاطرنشان کرد: اگر خدای ناکرده از دیگر لحاظ برخوردار بوده؛ ولی در این دو مورد خلاء وجود داشته باشد با مشکل مواجه خواهیم شد و قضیه مسلم ابن عقیل در کوفه رخ خواهد داد که به یکباره و با یک سخنرانی ابن زیاد وحشتی در دل بیعت کنندگان با مسلم بوجود آماد و متزلزل شدند و دور مسلم خالی شد که نبود بصیرت باعث ایجاد حادثه کربلا گردید.

نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: امروزه ما دقیقا در عرصه کربلا هستیم، در عرصه عاشورا زندگی می کنیم و وقایع کربلا در زندگی ما رخ می دهد امروزه ما فریبکاری و نیرنگ را می بینیم که به نام دین و ارزش ها اسلامی مردم را از اسلام ناب جدا می کنند، همچنین به نام حفظ انقلاب و با دشمن انقلاب سر انقلاب را می برند، یعنی انقلاب باید بماند! چه جور می ماند؟ باید تعامل با بیگانگان داشته باشیم؟! حداقل تجربه نشان داده است که نمی شود. در همین مذاکرات اگر ما با قدرت رفته بودیم امتیازی نمی دادیم ولی چون دیدگاه از روی ضعف بود و با این نگرش سر میز مذاکره نشستیم امتیاز زیادی دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: اگر ما با همان توانمندی های علمی داخلی و کوتاه نیامدن می بودیم دشمن نمی توانست از ما امتیاز بگیرد و این امتیاز گرفتن دشمن باعث جری شدن آنها شده که راه برای نفوذ دشمن و نفوذ فرهنگی دشمن باز شد، که دشمنان در دراز مدت به دنبال استحاله افکار مردم‏اند و اینها نتیجه اش می شود با انقلاب سر انقلاب را بریدن که کربلا هم همینطور شد و سر اباعبدالله الحسین علیه السلام را به وسیله حافظین قرآن بریدند.

وی در ادامه گفت: ما از رابطه با بیگانه ماوایی نداریم؛ ولی این رابطه باید رابطه ای عزتمندانه و قدرتمندانه باشد و این در حالی است که الآن تعامل و مذاکرات را زیبا جلوه می دهند و باخت و امتیاز دادن را زیبا؛ که این طرز تفکر اگر پیش برود انقلاب را با انقلاب و به نام صیانت از انقلاب سر می برند و بایست مراقب بود و باید بیدار شویم که امروزه خطری بزرگ برای انقلاب آن است که پای بیگانه ای مثل آمریکا به کشور باز شود و آرام آرام آن شود که آنها می خواهند.

وی در انتها خطاب به پاسداران و سربازان گفت: قرآن میفرماید« وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم…». باید از لحاظ قوای نظامی و غیره آماده باشیم و اگر می خواهیم دشمن را بترسانیم با همین نیروهای امنیتی، د فاعی دشمن را بترسانیم.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *