بام ایران عزادار امیر ولایت حضرت علی علیه السلام + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / بام ایران عزادار امیر ولایت حضرت علی علیه السلام + تصویر

همزمان با جهان اسلام، مردم بام ایران در ماتم جانسور شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام با چشمانی گریان، به سر و سینه زنان، عزاداری کردند.

بام ایران عزادار امیر ولایت حضرت علی علیه السلام؛

ماتم شهادت جانسور مولود کعبه و شهید محراب

همزمان با جهان اسلام، مردم بام ایران در ماتم جانسور شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام با چشمانی گریان، به سر و سینه زنان، عزاداری کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ خیل مردم روزه‌دار شهرها و روستاهای استان، همزمان با شب و روز شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام با حضور در مساجد، امامزدگان، مصلای و حسینیه‌ها به شب زنده داری و نیز با دسته روی به سینه زنی، زنجیر زنی و عزاداری پرداختند.

مردم روزه‌دار مرکز استان هم با حضور در هیئات عزاداری مساجد به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد،دسته روی کردند و با اجتماع در میدان امامزادگان به نوحه خوانی،سینه زنی، ذکر مصیبت و عزاداری پرداختند و در مصیبت شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام اشک ماتم ریختند

روضه خوانی،سینه زنی، زنجیر زنی، سخنرانی و نیز اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حسینیه حضرت موسی بن جعفر علیه السلام امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان: آقایان محمدی، علیدادی وحبیبیان

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *