با بصیرت و هوشیاری مراقب فتنه دشمن باشیم

خانه / استان ها / با بصیرت و هوشیاری مراقب فتنه دشمن باشیم

بصیرت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن بااشاره به نفوذ دشمن در نظام و هوشیاری و بصیرت مردم گفت: دشمن در تلاش است که از طریق راه‌های مختلف همچون فتنه و نفوذ موجب تضعیف نظام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم محفل انس و مودت رزمندگان و بازنشستگان سپاه شهرستان بروجن با حضور بازنشستگان سپاه بروجن به همراه خانواده های خود برگزار شد که حجت الاسلام علی دهقانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:از این 37 سال که از انقلاب می گذرد خداوند با مرحمت خود دولت کریمه را به ما عطا کرده و اسلام عزیز شده است و در گوشه و کنار جهان به شیعه اثنا عشری توجه شده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که روزی اسلام مطرح نبود ولی انقلاب اسلامی باعث شد که دنیا بفمهد که اسلام می تواند دنیا را حکومت کند و اینکه امام خمینی(ره) فرمود که هوشیار باشید که اگر نتوانستید احکام اسلام را آن طور که باید و شاید است نگه دارید، چنان سیلی خواهید خورد که بر می گردید به صدها سال قبل.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن خاطرنشان کرد: ما اگر عزتمان را امروز ملاحظه می کنیم در سایه راه امام خمینی(ره) و رهنمودهایشان است، لذا باید اصول ایشان را بفهمیم و حفظ کنیم.

حجت الاسلام دهقانی بیان کرد: انقلاب امام انقلاب پابرهنگان بوده و به همین علت استکبار را در هم شکست و لذا دیدید و میبینیم که از هیچ دشمنی برای ما کوتاهی نمی کند و نخواهد کرد.

وی افزود: یک روز ملت ایران در قبال آمریکا ذلیل بودند و 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و حق توحش هم می گرفتند، اما انقلاب آمد و دست سلطه استکبار را از کشور کوتاه کرد، اما دشمن هنوز مأیوس نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن به مسئله نفوذ اشاره کرد و گفت: مسئله نفوذی را که حضرت آقا بارها در صحبت های خود بیان کردند بخاطر آن است که دشمن راه جدیدی برای تضعیف نظام امتحان میکند و آن نفوذ در نظام است و میخواهد از این راه مردم و مسئولین ما را از راه امام (ره) دور کند.

این مسئول اظهار کرد: بعضی می گویند که انقلاب باید خود را به بیت امام نزدیک کند که این حرف اشتباهی است، این بیت امام است که باید خود را به انقلاب نزدیک کند.

حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه اولین تحریف را از راه امام خمینی(ره) را دولت سازندگی انجام داد، اذعان کرد: امام خمینی(ره)فرمود انقلاب ما انقلاب پا برهنگان است در حالی که دولت سازندگی می گفت برای پیشرفت کشور عده ای باید زیر چرخ اقتصاد خرد شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 88 بعد از 19 دی که قائله آشوب ها پایان گرفت، رهبر انقلاب اسلامی فرمود فتنه دفع شده ولی رفع نشده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *