با کیفت‎ترین گرافیک ایرانی در یک بازی را در «پروانه» ببینید/ وقتی قهرمان اصلی بازی با فداکاری خارق‎العاده می‌شود

خانه / مطالب و رویدادها / با کیفت‎ترین گرافیک ایرانی در یک بازی را در «پروانه» ببینید/ وقتی قهرمان اصلی بازی با فداکاری خارق‎العاده می‌شود

وقتی جوانان ایرانی در بازی سازی هم خط را میشکنند!

وقتی جوانان ایرانی در بازی سازی هم خط را میشکنند!

پروانه، بزرگترین و با کیفیتترین پروژه ساخت بازی در ایران در حالی از روزهای گذشته به بازار عرضه شده که تیمی 35 نفره از جوانان ایرانی در حدود 2 سال برای تولید آن تلاش شبانه روزی کردهاند.

در روزگای که اعتماد و اعتقاد به تواناییهای جوانان این مرز و بوم روز به روز پر رنگتر شده و شعار  ما میتوانیم ورد زبان علاقهمندان به ایران عزیز است، عده ای از جوانان پر انرژی و کوشا در عرصه سخت و پیچیدهی بازیسازی  مرزهای دانش و فناوری در ایران و منطقه را در هم شکسته و اثری جدید و جذاب خلق کردهاند.
بازی رایانهای پروانه که لقب با کیفیتترین و بزرگترین پروژه ساخت بازی در ایران و خاورمیانه را به خود اختصاص داده توسط اعضای استودیو beardedbird و با تهیه کنندگی موسسه کاظمیون تولید و به بازار عرضه شده است.

parvane02
این بازی ساخت ایران، از ویژگی های منحصر به فردی در گرافیک و داستان  برخوردار است. فضاسازیهای پر نشاط و جذاب و داستانی پر از استعاره و ایهام که متناسب با ذائقه مخاطب بومی طراحی شده از ویژگیهای مهم این بازی است که علاوه بر ایجاد سرگرمی، اثرات تربیتی و فرهنگی متعددی در حوزه های مربوط به سبک زندگی و توجه و احترام به خانواده بر روی مخاطب کودک و نوجوان خواهد داشت.
تهیه کنندگان این بازی رایانهای معتقدند، پروانه بازیای برای خانواده
تهیه کنندگان این بازی رایانهای معتقدند، پروانه بازیای برای خانواده است و طوری طراحی شده  که هر پدر و مادر ایرانی میتوانند با تهیه آن ساعاتی جذاب و آموزنده به دور از روش های کلیشهای و رسمی برای فرزندان خود فراهم نمایند.
توجه به داستان بازی البته سبب نشده تیم بازی ساز از جذابیت های بصری و هیجانهای مورد نیاز در یک بازی موفق چشم پوشی کنند و پروانه در این خصوص نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.
علاقه مندان می توانند برای خرید این بازی به سوپرمارکتها و فروشگاههای فروش بازی در سرتاسر کشور مراجعه یا عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۰ ارسال و یا با شماره تلفن ۶۳۴۸۷ تماس بگیرند.
parvane01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *