بدون تعارف با شهید زنده‌ای که 40 بار مجروع و بیش از 61 عمل جراحی داشته است

بدون تعارف با شهید زنده‌ای که 40 بار مجروع و بیش از 61 عمل جراحی داشته است

خانه / پیشنهاد ویژه / بدون تعارف با شهید زنده‌ای که 40 بار مجروع و بیش از 61 عمل جراحی داشته است

بدون تعارف ترین گفت‌وگو با شهید زنده سردار علی فضلی را که در ۲۰ سالگی فرماندهی لشکر محمد رسول الله در دوران دفاع مقدس برعهده گرفت .

بدون تعارف با شهید زنده‌ای که 40 بار مجروع و بیش از 61 عمل جراحی داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا در سال های جنگ گفت: وقتی مریضی‌ام شدت گرفت، تکان دادن سر برایم آرزو شده بود به خدا گفتم اگر مولای ما نیاز به سرباز دارد من مقاومت می کنم و اگر هم مشیت تو چیزی دیگری است من تسلیم هستم.

 سردار علی فضلی ازجمله فرماندهان نسل اول سپاه پاسداران نقلاب اسلامی است که در سنین جوانی وارد این نهاد شد و در همان سال های ابتدایی دفاع مقدس به فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله(صلی الله علیه و آله و سلم) و لشکر 10 سیدالشهدا (علیه السلام) رسید و 12 سال فرماندهی لشکر 10 را برعهده داشت.وی که یکی از محبوب‌ترین فرماندان در میان پاسداران است، در طول سال‌های پس از جنگ نیز مسئولیت های دیگری نظیر معاونت عملیات سپاه، جانشینی سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری را برعهده گرفت.او طی ماه‌های اخیر به دلیل شدت گرفتن جراحات ناشی از مجروحیت شیمیایی در سالهای جنگ، تحت درمان قرار دارد و اخیرا به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: من حدود 40 بار در دفاع مقدس مجروح شدم و 61 مورد عمل جراحی داشتم. در عملیات فاو موشک شلیک شده از ناوچه عراقی ها یک متر و نیمی ما اصابت کرد که ترکش آن به چشم من اصابت کرد و موجب مجروحیت چشم من شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *