براندازی اصل نظام ، حرف اوّل و آخر دشمن

خانه / پیشنهاد ویژه / براندازی اصل نظام ، حرف اوّل و آخر دشمن

براندازی اصل نظام ، حرف اوّل و آخر دشمن – قسمت اوّل

با فرا رسیدن تیرماه ، به حسب حافظه تاریخی انقلاب اسلامی ، خاطره ی تلخ ترورهای سنگین عوامل دست نشانده و نفوذی در بدنه ی نظام و انقلاب ، زنده می شود.

     این انقلاب الهی که پیش از ظهورش با مصائب بسیار روبرو بوده و فریادها و نداهای الهی یارانش در حلقوم ها خفه می گشت ، با امید پیروزی نهایی حق بر باطل پیش رفت و با هدایت رهبری حکیم و عبدی صالح به نام امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به نقطه ظهور رسید. و از همان زمان با دشمنی ها و کارشکنی های دشمنان قسم خورده ی اسلام و عوامل نفوذی آنها روبرو بوده و این تقابل تا کنون نیز با شیوه های پیچیده و در لایه های پنهانی ادامه دارد.

     دشمنان کهنه کاری چون انگلیس و آمریکا که در گذشته منافع چشمگیری از این مرز و بوم عایدشان می شد با از دست دادن این فرصت، خونشان چنان به جوش آمد که از هیچ اقدام براندازانه ای فروگذار نکردند و از هر فرصتی بهره خود را برده و می برند و ناگفته نماند کینه ی رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جنایت پیشه که موجودیت خود را با وجود حیات چنین نظامی در خطر می بیند در راه اندازی و پشتیبانی فتنه ها ، کاملا مشهود است.

     تیرماه سال 60 ، یادآور ترور امام خامنه ای عزیزمان در ششم تیر و بعد از آن انفجار دفتر حزب جمهوری در هفتم تیر است که دشمن سیاه دل ما با این اقدامات، به خیال کثیف خود خواست تا کمر نظام را بشکند لکن نمی فهمند که «يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» .

     در دهه های گذشته نیز همچون سال 78 ، تیرماه حامل فتنه ی دیگری شد تا باز معاندین داخل و خارج دست در دستان یکدیگر عزم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کرده و فکر سیاه خود را بار دیگر به میدان آوردند. لکن مردم خوب ما درس صادقی از امام راحل گرفته بودند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و با حمایت جانانه از سنگر ولایت، مانع از به مقصد رسیدن قطار دشمنان و فریب خوردگان عرصه ی براندازی شدند.

     در سال 88 ، حرکتی همه جانبه و باز به قصد براندازی انقلاب و مقابله با ولایت فقیه که حافظ نظام اسلامی است صورت گرفت. صفر تا صد این فتنه ها با نام و نقشه ی آمریکا و انگلیس و اسرائیل درهم تنیده است و کاری نبوده که در راستای براندازی مورد حمایت این اوباش (آمریکا-انگلیس-اسرائیل) نباشد.

     حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال گذشته در همایش علمی “بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه سال 88” که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد، طی سخنانی به تشریح نقش و دخالت قطعی آمریکا و بویژه انگلیس در فتنه 88 پرداخت و طی سخنانی تأکید کرد که: 111 کد قطعی از دخالت آمریکا و انگلیس در فتنه 88 وجود دارد.

إن شاءالله مشروح آن در قسمت هایی خواهد آمد.

111 کد درباره نقش عوامل خارجی در فتنه 88

** بنیادها **

  • بنیاد سوروس یا جامعۀ باز

1- شواهد بسیار زیادی از برنامه‎ریزی چندین ساله بنیاد سوروس در ایران و تلاش این مرکز برای اجرای پروژه «انقلاب مخملین در ایران» وجود دارد. تا آنجا که علاوه بر رسانه‎های غرب، برخی محققین غربی نیز پیرامون «شکست انقلاب نرم در ایران» مقالاتی ارائه کرده اند و از حمایت های مالی و فکری غرب و به طور خاص بنیاد سوروس سخن گفته‌اند گذشته از اعترافات کیان تاجبخش، همراهی و راهنمایی جین شارپ با اغتشاشگران ، نشان از تئوریزه شدن نا آرامی ها در این بنیاد است. (گزارش کمیسیون اصل 90)

2- «پروژة گِلُوبال وُیسِز «Global Voices» یا همان صداهای جهانی زیر نظر مجموعه‌ای به‌نام مرکز برکمن در دانشگاه هاروارد انجام می‌گیرد. این پروژه از سال 2004 آغاز شده و من در اوّلین جلسة آن در هاروارد شرکت کرده‌ام. هدف این پروژه تمرکز بر تمام بلاگهای دنیا به‌خصوص کشورهای مخالف آمریکا از جمله ایران است تا بتوانند به هدف خود که ایجاد جنگ روانی در این کشورها است برسند. منابع مالی این پروژه‌ را‌ بنیاد سوروس (OSI) تأمین می‌کند. این پروژه توسط مرکز برکمن انجام می‌شود که مرکز را شخصی به‌نام «جان پالْفِری» اداره می‌کند که خودش مدعی بود دایی او کِرمیت روزولت کودتای 28 مرداد را مدیریت کرده است». (اعترافات کیان تاجبخش)

3- سعید حجّاریان: “به‌ واسطه آقای ناصر هادیان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران با نماینده بنیاد سوروس (کیان تاج‌بخش) آشنا و دو مرحله نیز با وی ملاقات نمودم. در دیدارهای به عمل آمده قرار بود سازمان‌های غیردولتی را در ایران فعال کنیم و نیز یکی از اهدافمان قدرتمند نمودن جامعه مدنی بود و قرار بود از تجارب بنیاد سوروس در جهت انقلاب رنگی استفاده نماییم. (اعترافات؛ کیفرخواست دادگاه سوم)

4- حضور کیان تاجبخش به عنوان مشاور بنیاد سوروس در بطن فتنه 88 برای براندازی نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی.

5- بنیادهای کارنگی، راکفلر و به‌ویژه بنیاد سوروس در حوزه‌هایی مثل ایران و کشورهای دیگر که در آن انقلاب‌های رنگی رخ داده، ‌ایفای نقش می کنند و به‌علاوه ‌این، با هم دیگر هماهنگ هستند. (اعترافات کیان تاجبخش)

6- در دولت سازندگی، برنامه‌هایی با حمایت‌های بنیادهای آمریکایی مثل بنیاد جستجو، بنیاد کارنگی و بنیاد سوروس و حتی بنیاد NED همان صندوق حمایت از دموکراسی مستقیماً  در راستای استحاله فرهنگی و زمینه‌سازی برای براندازی انجام شد.(اعترافات کیان تاجبخش)

7- آقای عطریانفر به‌دعوت بنیاد سوروس به نیویورک سفر کرد و ملاقات مستقیم آقای عطریانفر با خود آقای سوروس یکی از نقاط عطف شروع همکاری و ارتباط بین جریان داخل و خارج بود. (کیان تاجبخش)

8- نیروهای بیگانه و به‌ویژه‌ آمریکایی از دو در وارد ایران شدند. در اول: احزاب سیاسی اصلاحات بودند و در دوم: NGOها یا سازمان‌های غیردولتی که از آن زمان بنیادهایی مثل بنیاد سوروس به‌طور آشکار با همکاری برخی از مسئولین و با دعوت‌های رسمی ‌آشکارا شروع به فعالیت را در ایران کردند.(کیان تاجبخش)

9- ملاقات مستقیم جناب آقای خاتمی ‌همراه با جناب آقای ظریف با آقای سوروس در نیویورک در حدود 1385  نشان می‌دهد یک ارتباط مستمری بوده که ادامه داشته است. (کیان تاجبخش)

10- با همکاری مستقیم دولت دورة ‌اصلاحات، بنیاد سوروس موفق شد که با وزارت بهداشت در ایران با یک پروژة همکاری و قرارداد منعقد بکند و با ارسال بیش از 100 میلیون تومان از بنیاد سوروس در نیویورک به حساب وزارت بهداشت در تهران این اعتبار ارسال شد. اگرچه پروژه‌های در سطح کارشناسی بعضاً ارزشمند هستند که به‌هر‌حال از این طریق است که نخبگان را می‌توانند جذب بکنند اما نکتة مهم این است که برای مدیران بنیادهایی همچون بنیاد سوروس و راکفلر اهداف درازمدت جایگاه پیدا کردن این نهادها داخل ایران است. (اعترافات کیان تاجبخش)

11- ورود مدیر ارشد بنیاد سوروس به ‌ایران در 1382-1381 به‌دعوت رسمی ‌وزارت امور خارجه که ورود آقای ریکتر به ‌ایران باعث شد که ایشان فرصت پیدا کند که با چهره‌های دولتی و غیر‌‌دولتی ملاقات کرده و با پیشنهادهای پروژه‌های مختلف کار عملی در ایران شروع بشود. (کیفرخواست)

… ادامه دارد.

پرتال فرهنگی راسخون

پایگاه اطّلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *