برای ترویج امر به معروف مردم باید وارد عمل شوند

خانه / استان ها / برای ترویج امر به معروف مردم باید وارد عمل شوند

%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%b6%d9%88%db%8c1

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه امروزه به معروف و نهی از منکر وظیفه الهی است گفت: مردم برای ترویج این فرضیه الهی باید وارد عمل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مرتضوی اظهار کرد: حوزه علمیه، دستگاه‌های فرهنگی، مردم، علما و …. باید بیش از پیش برای ترویج فرهنگ دینی امر به معروف و نهی را منکر تلاش کنند.

 وی با بیان اینکه در ماه محرم بیش از ۴۰۰ روضه خانگی در استان برپا شده است بیان کرد: روحانیان اعزام شده به این روده‌ها تلاش کرده‌اند تا مباحثی آمون امر به معروف و نهی از منکر را ترویج دهند.

 این مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر در جایگاه خود قرار نگرفته است افزود: این فرضیه الهی یکی از ضروریات برای جامعه است که متاسفانه در جایگاه اصلی خود قرار نگرفته است و برای رسیدن به آن باید بسیار تلاش کرد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ترویج امر به معروف و نهی از منکر را راه رسیدن جامعه به سلامت کامل عنوان کرد و افزود: تا زمانی که این فرهنگ دینی ترویج داده نشود ما شاهد نابسامانی هایی در جامعه خواهیم بود  که تنها راه رفع این نابسامانی‌ها قرار گرفتن امر به معروف و نهی از منکر در جایگاه اصلی خود است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *