برخی تلاش می کنند رانده شده ها را از پنجره وارد کشور کنند

خانه / استان ها / برخی تلاش می کنند رانده شده ها را از پنجره وارد کشور کنند

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،‌گفت:‌ تعدادی جهت راحتی دنیای خود تلاش می کنند با سازش، رانده شده ها را از پنجره وارد کشور کنند؛ البته نمی دانند که در این راه راحتی شان تأمین نمی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  رئیس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: پس از تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، این جلسه بسیار ضروری بود و قطعاً باید فضای امروز متفاوت از فضای قبل باشد؛ زیرا با این قانون ، فرصتی دست داده تا با عزم و اراده ای محکم، امربه معروف را از مظلومیت بیرون بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده و این مظلومیت باعث شده قُبح فساد در همه عرصه ها شکسته شود.

وی،‌ ادامه داد: فساد در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و … باعث فساد جامعه شده و علاج آن در احیای امربه معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: در برخی از عرصه ها، امربه معروف و نهی از منکر کار سخت و دشوار است و مهم ترین و سخت ترین عرصه برای انی فریضه جلوگیری از استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در استحاله نظام، دو دیدگاه موجود است؛ یک دیدگاه سازش و دیگری دیدگاه جهاد. البته با سازش چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند و باید جهادگونه وارد این عرصه شد.

وی، تأکید کرد: دیدگاه سازش مختص زمان ما نیست؛ بلکه در زمان های گذشته نیز افرادی سازش کار ائمه را به سازش با مشرکات ترغیب می کردند و این نیست جز راحت طلبی این افراد که دوست ندارند راحتی دنیایی شان زائل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، ادامه داد: با تلاش ملت و رهبری مدبرانه امام(ره)، آمریکا از کشور ما رانده شد و امروز تعدادی جهت راحتی دنیای خود تلاش می کنند با سازش، رانده شده ها را از پنجره وارد کشور کنند؛ البته نمی دانند که در این راه راحتی شان تأمین نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام،‌گفت:‌حرفهایی در گوشه و کنار از طرف برخی مسئولان بی بصیرت زده می شود که مثلاً با سعودی ها به نرمی رفتار کنیم تا رنجشی حاصل نشود، مگر اسلام با کسی تعارف دارد.

شایان ذکر است: این همایش با حضور مسئولین استان و اعضای شورای ستاد امربه معروف و نهی از منکر در تالار مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *