بررسی اثرات شخصیت های انیمیشنی بر کودکان و نوجوانان در افسران افسون گر

خانه / پیروان عترت / کتابخانه پیروان عترت / بررسی اثرات شخصیت های انیمیشنی بر کودکان و نوجوانان در افسران افسون گر

نویسنده ی کتاب ضمن بررسی شناسنامه و سبک زندگی شخصیت‌هایی که نقش جهانی و تأثیر ویژه‌ای روی مخاطب داشته‌اند، چگونگی جهانی شدن آن‌ها و طریقه القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها و راهکارهای روانشناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها را ارائه نموده است…

بررسی اثرات شخصیت های انیمیشنی بر کودکان و نوجوانان در افسران افسون گر

نویسنده ی کتاب ضمن بررسی شناسنامه و سبک زندگی شخصیت‌هایی که نقش جهانی و تأثیر ویژه‌ای روی مخاطب داشته‌اند، چگونگی جهانی شدن آن‌ها و طریقه القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها و راهکارهای روانشناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها را ارائه نموده است.

نعمیه اسلاملو پژوهشگر حوزه زنان نویسنده مجموعه ۳ جلدی کتاب افسران افسونگر است. کتاب‌های «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، «ماطلبکاریم» و «زن ستم تاریخی ستم برابری» از جمله آثار این پژوهشگر بوده و تازه‌ترین اثر پژوهشی او با عنوان «افسران افسونگر» توسط انتشارات تلاوت آرامش به چاپ رسیده‌است.

او در افسران افسونگر به شکل نظری به بررسی و تحلیل شخصیت‌های انیمیشنی پرداخته است. همچنین در کتاب «جادوگران برهنه» شخصیت عروسک‌های باربی، برتز، تینکربل و وینکس، السا و آنا که نقش جهانی در میان تولیدات انبوه انیمیشن و اسباب‌بازی را دارند، مورد بررسی قرار داده است.

شخصیت‌های موردعلاقه و الگوساز برای دختر بچه‌ها، پسر بچه‌ها و نوجوانان تحت سه عنوان کتاب «جادوگران برهنه»، «سفیران امریکایی» و «پیشوایان هرزه» بیان میشوند و تأثیرات پرمخاطب‌ترین شخصیت‌های مؤثر و الگوساز مثل باب اسفنجی، پاندای کونگ‌فوکار و… حتی کارتون‌های قدیمی همانند مهاجران، دکتر ارنست، حنا دختری در مزرعه و… برای کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار میگیرد.

در این مجموعه ضمن بررسی شناسنامه و سبک زندگی شخصیت‌هایی که نقش جهانی و تأثیر ویژه‌ای روی مخاطب داشته‌اند، چگونگی جهانی شدن آن‌ها و طریقه القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها و راهکارهای روانشناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها ارائه شده است.

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی هیان رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *