برنامه تلویزیونی ثریا تا اطلاع ثانوی بر اثر فشار دولت نسبت به صدا وسیما تعطیل شد…

خانه / مطالب و رویدادها / برنامه تلویزیونی ثریا تا اطلاع ثانوی بر اثر فشار دولت نسبت به صدا وسیما تعطیل شد…

این هفته نیز ثریا روی آنتن نمی رود تا سازندگان آن با مدیران صداوسیما به نقطه ای مشترک برای ادامه راه برسند و در غیر این صورت ثریا برای همیشه تعطیل خواهد شد.

021-11

برنامه تلویزیونی «ثریا»  از جمله معدود برنامه های تلویزیونی است که با به چالش کشیدن مسائل مختلف مبتلا به جامعه آنها را از ابعاد مختلف واکاوی می کند.

«ثریا» تا حدی موفق پیش رفت که رهبر معظم انقلاب در مدت زمان حدود 8 ماه به آن اشاره کردند. یکبار پیام تشکر ایشان از این برنامه به سازندگان ابلاغ شد و بار دیگر نیز پس از به ریاست رسیدن علی عسکری در سازمان صداوسیما مقام معظم رهبری از 3 برنامه به عنوان برنامه های موفق و الگو نام بردند که یکی از این برنامه ها باز هم «ثریا» بود.

حالا با روی کار آمدن مرتضی میرباقری به عنوان معاونت سیما و علیرضا برازش به عنوان مدیر شبکه یک، این برنامه با چالش های جدیدی روبرو شده است. فشار دولتی ها به سازمان صداوسیما در تعدیل این برنامه بی پروا مدیران رسانه ملی را در منگنه ای قرار داده که ترجیح بدهند این برنامه خود با اختیار خود از گردونه خارج شده و عطای پخش را به لقایش ببخشد.

ندادن دستمزد سازندگان این برنامه گام نخست برای خسته کردن عوامل برای ادامه راه است. البته مدیران تصمیم گرفته اند ثریا را به زیرمجموعه یک گروه ببرند تا با اعمال نظر و ایجاد محدودیت ثریایی ها را مجبور کنند تا به برنامه ای بی خاصیت بدل شوند که البته این موضوع هنوز از سوی سازندگان ثریا مورد قبول واقع نشده است.

 این هفته نیز ثریا روی آنتن نمی رود تا سازندگان آن با مدیران صداوسیما به نقطه ای مشترک برای ادامه راه برسند و در غیر این صورت ثریا برای همیشه تعطیل خواهد شد.

منبع:خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *