برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان؛قرائت وشرح دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد

خانه / استان ها / برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان؛قرائت وشرح دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد

همزمان شب‌هاي ماه مبارک رمضان مراسم پرفيض دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد برگزار مي‌شود.

همزمان شب‌هاي ماه مبارک رمضان مراسم پرفيض دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مرتضی سجادی با اعلام این خبر گفت: دراین مراسم معنوی که به همت هيأت رزمندگان اسلام استان وپايگاه شهدا مسجد جامع شهرکردبرگزار می شود حجج اسلام محمدی و احمدی به قرائت و شرح فرازهايي ازدعاي ابوحمزه در دهه هاي اول، دوم و سوم ماه مبارک رمضان می پردازند.

 

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ،جزءخواني قرآن مجيد در طول ماه مبارک رمضان باحضورقاریان استان و شرکت بسيجيان و مردم روزه دار پس از اقامه نمازصبح،قرائت دعاي کميل درشب هاي جمعه، قرائت زيارت آل ياسين در شامگاه جمعه، بيان احکام و اقامه نماز جماعت سه وقت را نيز از ديگر برنامه هاي ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

 

سجادی افزود:مراسم جشن ميلادمسعودحضرت امام حسن مجتبي(علیه السلام) و مراسم احیاء و شب زنده داری 19-21-23 و 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت ادعیه و مداحی با نوای گرم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سخنرانی حجج اسلام مهدیه ، دکتر معصومی ، احمدی و همتیان در مسجدجامع شهرکرد برگزار مي شود.

 

وی ادامه داد:مراسم سخنرانی پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر با حضور حجج اسلام سیدمهدی هاشمی ، باقر مختاری و ابوالفضل احمدی در طول ماه برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکراست:مراسم احياي 19-21 و 23 ليالي باعظمت قدر به همت هيأت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز در مصلاي بزرگ امام خميني(ره)شهرکرد از ساعت22:30 برگزار می گردد.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *