برنا مه های تشعییع و تدفین شهدای گمنام در بافق

خانه / استان ها / برنا مه های تشعییع و تدفین شهدای گمنام در بافق

جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار محترم شهرستان ضمن تشکر از هیئت رزمندگان و فعالیتهای فرهنگی صورت گرفتهدر خواست دو شهید گمنام جهت مبارکه بافق را کاری ارزشمند و افتخاری برای شهرستان بافق برشمردندو بیان داشتند مقام والای شهدای گمنام که سرمایه‌های بزرگ کشورمان هستند را باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم و باید در مراسم تشییع شهدای گمنام سنگ تمام بگذاریم.

در ادامه رئیس هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان بافق ضمن تشکر از فرماندار به خاطر مساعدت در همه زمینه‌ها خصوصاً زمینه فرهنگی هیئت رزمندگان و شهدای گمنام گفت: خدا را شاکرم به خاطر پیگیری‌های مسئولین شهرستان در طی سفر سردار باقر زاده دو مکان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه بسیاری از شهرها هنوز منتظر هستند که میزبان شهدا باشند و تاکنون موفق نشدند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام و درخواست‌های مکررهیئت امناء مهدیه بعد از حدود 12 سال بالاخره با سفر سردار باقر زاده این موضوع تحقق پیدا کرد.

برنا مه های تشعییع و تدفین شهدای گمنام در بافق

 

رئیس هیئت رزمندگان اسلام شهرستان  بافق برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در این شهرستان را تشریح کرد.

جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در بافق با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار محترم شهرستان  ضمن تشکر از هیئت رزمندگان و فعالیتهای فرهنگی صورت گرفتهدر خواست دو شهید گمنام جهت مبارکه بافق را کاری ارزشمند و افتخاری برای شهرستان بافق برشمردندو بیان داشتند مقام والای شهدای گمنام که سرمایه‌های بزرگ کشورمان هستند را باید قدردان آن‌ها و خانواده‌هایشان باشیم و باید در مراسم تشییع شهدای گمنام سنگ تمام بگذاریم.

در ادامه رئیس هیئت رزمندگان اسلام در شهرستان بافق ضمن تشکر از فرماندار به خاطر مساعدت در همه زمینه‌ها خصوصاً زمینه فرهنگی هیئت رزمندگان و شهدای گمنام گفت: خدا را شاکرم به خاطر پیگیری‌های مسئولین شهرستان در طی سفر سردار باقر زاده دو مکان برای شهدای گمنام در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه بسیاری از شهرها هنوز منتظر هستند که میزبان شهدا باشند و تاکنون موفق نشدند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام  و درخواست‌های مکررهیئت امناء مهدیه بعد از حدود 12 سال بالاخره با سفر سردار باقر زاده این موضوع تحقق پیدا کرد.

علی‌اکبر قانعی افزود : شهرستان بافق روز یکشنبه 29 بهمن عطر اگین خواهد شد با دو شهید خوشنام که از میدان غدیر (ورودی شهر) . استقبال ساعت 15 انجام خواهد شد تا استان مقدس امام زاده عبدالله علیه السلام ( گلزار شهدای شهرستان ) و به مدت یک شب به عنوان شبی با شهدا و وداع با این عزیزان در امام زاده عبدالله علیه السلام خواهند بود و مراسم تشییع ساعت 15 روز دوشنبه از مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) ( گلزار شهدای مبارکه ) تا پارک نطقی صورت خواهد گرفت . کلیه دستگاههای اجرائی امادگی خود را جهت هر گونه اقدامی اعلام نمودند .

 

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان بافق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *