برپایی موکب شهدای مسجد ارک برای جاماندگان اربعین

خانه / پیشنهاد ویژه / برپایی موکب شهدای مسجد ارک برای جاماندگان اربعین

مراسم عزاداری جاماندگان اربعین از روز پنجشنبه اول مهرماه به مدت 5 روز در سه نوبت صبح، ظهر و شب در مسجد ارک تهران برگزار می‌شود.

برپایی موکب شهدای مسجد ارک برای جاماندگان اربعین

هیاتمراسم عزاداری جاماندگان اربعین از روز پنجشنبه اول مهرماه به مدت ۵ روز در سه نوبت صبح، ظهر و شب در مسجد ارک تهران برگزار می‌شود.

این مراسم صبح‌ها از ساعت ۶ صبح، ظهرها بعد از نماز ظهر و عصر و شب‌ها از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی خطبا و مرثیه‌خوانی و عزاداری حاج منصور ارضی و دیگر مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

برپایی موکب شهدای مسجد ارک برای جاماندگان اربعین

حاج منصور ارضی هفته گذشته در مراسم قرائت دعای کمیل در مسجد ارک با انتقاد از سوءمدیریت‌ها و تبعیض‌ها در موضوع اربعین و مشکلات فراوانی که برای زائرین سیدالشهدا ایجاد شده است: خیلی‌ها از من می‌پرسند که امسال کربلا می‌روم یا نه؟ هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیأتی‌ها و سینه زن‌ها می‌مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، ان شاءالله با هم برویم.

این مداح اهل بیت علیهم السلام افزود: امسال از روز پنج شنبه موکب شهدای مسجد ارک و مراسم عزاداری در سه نوبت صبح، ظهر و شب برگزار خواهد شد. کسانی که توفیق کربلا رفتن پیدا نکرده‌اند، می‌توانند برای اطعام در این موکب‌ها بانی شوند.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *