برگزاری احیاء شب بیست وسوم در مصلای امام خمینی(ره)و مسجدجامع شهرکرد به روایت تصویر

خانه / استان ها / برگزاری احیاء شب بیست وسوم در مصلای امام خمینی(ره)و مسجدجامع شهرکرد به روایت تصویر

مراسم احیای سومین شب از لیالی با عظمت قدر در مصلای بزرگ حضرت  امام خمینی(ره) و مسجد جامع شهرکرد به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد و استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ مراسم احیای 23 ماه مبارک رمضان با حضور پر شور برادران و خواهران،خیل مردم مومن، روزه دار و ولایتمدار شهرکرد، مسئولین،جوانان و نوجوانان ،در مصلای بزرگ حضرت  امام خمینی(ره) و مسجد جامع شهرکرد با تلاوت قرآن مجید، قرائت دعای کمیل، جوشن کبیر، مداحی، اقامه یک شبانه روز نماز قضا ،نوحه خوانی،سخنرانی و توسل به قرآن توسط”حجت الاسلام کریم سرافراز”(در مصلا) و ” حجت الاسلام حسین طیبی فر “(در مسجدجامع) برگزارشد.

همچنین مراسم احیای ۲۷ماه مبارک رمضان درمسجدجامع شهرکرد ازساعت۲۲:۳۰با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،قرائت ادعیه،نمازقضا،سخنرانی و برنامه قرآن به سر توسط حجت الاسلام ناصرشهیدی برگزار می شود.

شایان ذکراست:مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی که از اولین شب ماه مبارک رمضان آغاز شده تا آخرین شب این ماه مبارک هرشب از ساعت۲۲:۳۰ الی:23:30در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و قرائت ادعیه توسط حجت الاسلام شاهسوند برگزارخواهدشد،این مراسم در دهه اول و دوم ماه مبارک رمضان توسط حجت اسلام احمدی اجراشد.

گفتنی است:مراسم لیالی باعظمت قدر در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با همکاری صداوسیما بصورت زنده ومستقیم از سیما و صدای استان چهارمحال وبختیاری و نیز بخش های از این مراسم معنوی  از شبکه شما پخش شد.

این برنامه ها را از دریچه دوربین با هم مرور می کنیم…

انتهای خبر /

گزارش تصویری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *