برگزاری جشنوارۀ آئینی «امین عالم» و تجلیل از شاعران محمدی

خانه / مطالب و رویدادها / برگزاری جشنوارۀ آئینی «امین عالم» و تجلیل از شاعران محمدی

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 از برگزاری شب شعر و تجلیل از شاعران محمدی (ص) به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، در جشنواره آئینی «امین عالم» خبر داد.

فرزاد قاسم زاده مدیر فرهنگی و هنری منطقه 9 شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جشنواره آئینی «امین عالم» همزمان با هفته وحدت در غرب پایتخت اظهار داشت: این جشنواره با محور وحدت و همدلی و با هدف ترویج مهربانی به عنوان یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دین اسلام به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام از 14 تا 19 دی ماه جاری ، مصادف با 12 تا 17ربیع‌الاول برگزار می‌شود. وی افزود : فرهنگ‌سرای رویش به همین مناسبت دوشنبه 15 دی در دومین روز هفته وحدت از ساعت 17:30 تا 19 مراسم شب شعر رویش و آیین تجلیل از شاعران را در سالن همایش شهرداری منطقه 9 در خیابان آزادی میدان استاد معین برگزار می‌کند.
قاسم‌زاده اظهار داشت: در این برنامه پرویز بیگی‌حبیب آبادی، رضا اسماعیلی، مصطفی مشایخی، کورس احمدی، حمیدرضا شکارسری و دیگر شاعران حاضر در برنامه به شعرخوانی می‌پردازند و هم چنین تک نوازی سه تار، نی و عود استاد یوسف سابی‌زا در طول برنامه اجرا می‌شود. به گفته قاسم‌زاده فرهنگسرای رویش در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت هم چنین جشن تکلیف دختران را برگزار می‌کند. کارگاه نقاشی و خوشنویسی، مسابقه نقاشی کودک، نمایش آئینی، شب شعر و نقد و بررسی فیلم محمد رسول الله(ص) از جمله برنامه‌های این جشنواره است که مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 در اجرای آنها مشارکت دارد.
فرهنگسرای رویش و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 به نشانی بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی کوچه شهید وادی زاده میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره6668853تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *