برگزاری جشن میلادجوادلائمه دربارگاه منور رضوی

خانه / مطالب و رویدادها / برگزاری جشن میلادجوادلائمه دربارگاه منور رضوی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: مراسم ویژه میلاد حضرت امام جواد(ع) همزمان در دو روز متوالی سه‌شنبه و چهارشنبه، هشتم و نهم اردیبهشت ماه از ساعت 20:15 تا 22:00 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی تصریح کرد: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی و سید حسین حسینی قمی، همچنین مولودی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب و شام میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی است.
حسینی افزود: مراسم ویژه ظهر میلاد امام جواد(ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین حسینی به همراه مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) از ساعت 11 تا 13:30 برگزار می شود.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در این ایام خجسته، سخنرانی هایی با موضوعات«سیره و حدیث از ائمه معصومان(ع)» توسط حجت الاسلام سید حسین حسینی قبل از نماز ظهر، «اخلاق علوی» توسط حجت الاسلام محمدطاهرگرایلی قبل از نماز مغرب و عشاء و «سیره و زندگانی امام جواد(ع)» توسط حجت الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی پس از نماز مغرب در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

منبع:قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *