برگزاری جشن40سالگی انقلاب با حضور هیئات مذهبی و مداحان در شهرکرد/ جلسه هماهنگی ایام فاطمیه

خانه / استان ها / برگزاری جشن40سالگی انقلاب با حضور هیئات مذهبی و مداحان در شهرکرد/ جلسه هماهنگی ایام فاطمیه

توسلی گفت: جشن40سالگی انقلاب اسلامی با حضورآحادمردم ولایتمدار،مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی، مداحان وشاعران آیینی درمهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

توسلی گفت: جشن40سالگی انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم ولایتمدار،مسئولین و اعضاء شورای هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی استان چهارمحال و بختیاری در جمع جمعی از مداحان و مسئولان هیئات مذهبی شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان با اعلام این خبر گفت: این مراسم با شکوه در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، روز “شنبه ششم بهمن ماه سالجاری” همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

حمیدرضاتوسلی ادامه داد:درجمع مسئولان و مردم ولایتمدار و مومن بویژه نسل جوان،شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان “حجت الاسلام والمسلمین برادران”به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی و عملکرد این نظام  الهی در چهلمین سالگرد آن خواهد پرداخت.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: دراین مراسم با شکوه مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ” سیدرضانریمانی ” از ستایشگران مطرح کشور به مداحی می پردازند.

وی به همزمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت:انقلاب اسلامی ایران با الگوگیری از قیام عاشورا به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت خیل عظیم مردم ایران اسلامی به پیروزی رسید و همزمانی دهه مبارک فجربا ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا با برگزاری دهه فجر فاطمی باعث افزایش امید و نشاط در جامعه باشیم و توطئه های دشمنان  اسلام و انقلاب اسلامی را بار دیگر خنثی کنیم.

توسلی به لزوم بیان ایثار و فداکاری مبارزان با طاغوت و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه باید پیشکسوتان ایثار و شهادت و فداکارانی که عرصه های مختلف حماسه آفریدند وتوطئه های  استکبار جهانی را خنثی کردند به نسل جوان جامعه معرفی شوند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *