برگزاری مراسم شب اربعین حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج + تصاویر

خانه / استان ها / برگزاری مراسم شب اربعین حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج + تصاویر

به گزارش خبرنگار هیئت رزمندگان از یاسوج، این مراسم با قرائت قران و دکلمه خوانی رحیم وفانژاد در وصف حضرت زینب (س) شروع شد، سپس حجت الاسلام والمسلمین ایمانی به بیان مهم ترین فضیلت های این شب پرداختند.

به گزارش خبرنگار هیئت رزمندگان از یاسوج، این مراسم با قرائت قران و دکلمه خوانی رحیم وفانژاد در وصف حضرت زینب(س) شروع شد، سپس حجت الاسلام والمسلمین ایمانی به بیان مهم ترین فضیلت های  این شب پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی در بخش دیگری از صحبت های خود با برشمردن عوامل رحمت انسانی افزود: کوتاه کردن آرزوها، همیشه به یاد مرگ بودن، اغتنام شمردن فرصت های زندگی و اهل عمل بودن از جمله مهم ترین عواملی است که باعث می شود تا درهای رحمت الهی به سوی انسان گشوده شود.

این فعال مذهبی در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: در جریان تقسیم بندی عاشورا اصحاب امام حسین(ع) به دو دسته ی مردود شدگان و مرحوم شدگان تقسیم شدند. سعی همه ی ما باید گونه ای باشد تا در زمره ی گروه مرحوم شدگان قرار بگیریم و این تقسیم بندی تا سراسر عمر انسان ادامه دارد.

این مراسم به طور مستقیم از شبکه ی استانی دنا پخش شد تا دیگر هم استانی هایی که فرصت حضور در مراسمات این شب را نداشتند بتوانند از فضیلت این مراسم بهره مند شوند.

وحید مثنوی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهر یاسوج در حاشیه ی این مراسم گفت: مراسم زیارت اربعین حسینی فردا ساعت 7 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *