برگزاری همایش سه ساله های حسینی در بام ایران

خانه / استان ها / برگزاری همایش سه ساله های حسینی در بام ایران

 

در سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها همایش سه ساله های حسینی باحضور کودکان سه ساله در سراسر استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین  روز کودکان به یاد سه ساله دختر امام به سوگواری پرداختند.

همایش سه ساله های حسینی در مرکز استان با حضور کودکان سه ساله در مهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

همایش سه ساله با هدف آشنایی کودکان با حوادث جانسوز عاشورای حسینی و فداکاری اسرای آل الله از کربلا تاکوفه و شام و نیز و معرفی سه ساله دختراباعبدالله الحسین علیه السلام حضرت رقیه سلام الله علیها برگزار شد.

انتقال و ترویج فرهنگ ازخودگذشتگی، پیروزی خون بر شمشیر، ایستادگی در راه حق بصیرت و فداکاری ولایت پذیری و ولایت مداری از پیام های عاشورای حسینی است که هدف اصلی برگزاری همایش سه ساله های حسینی می باشد.

 دراین روز کودکان شرکت کننده در همایش با حمایت از کودکان مظلوم جهان بویژه کودکان مسلمان فلسطین،لبنان ، یمن و… انزجار خود را از رژیم کودک کش اسراییل اعلام کردند.

این همایش از سالها ها قبل به  همت واحد پیروان عترت  هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد برگزار می شود و امسال نیز این مراسم با شکوه با همکاری حوزه مقاومت حضرت زهرا سپاه ناحیه شهرکرد،اداره کل بهزیستی، کانون توسعه و همیاری مهدکودک های استان و موسسه فرهنگی ثامن الائمه علیه السلام از ساعت 9 الی 11درمهدیه مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارشد.

شایان ذکراست: برای پخش  همایس سه ساله های حسینی از سیما و صدای  شبکه جهانبین ، صداو سیما برنامه های اجرایی را ضبط کرد و نیز اخبار این همایش در سطح استان در بخش های خبری رسانه ملی پخش شد.

 نمایش حاملان قرآن،تلاوت نورانی قرآن مجید، سخنرانی حجت الاسلام رضا بابامیر،اجرای همخوانی، قرائت دکلمه، نوحه خوانی یکی از کودکان،برگزاری مسابقه و تقدیم جوایز از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *