برگزاری ویژه برنامه های شعبان المعظم در مسجد جامع شهرکرد

خانه / استان ها / برگزاری ویژه برنامه های شعبان المعظم در مسجد جامع شهرکرد

برگزاری ویژه برنامه های شعبان المعظم در مسجد جامع شهرکرد

جشن بزرگ میلاد امام زمان(ارواحنافداه) و احیاء نیمه شعبان در مسجدجامع شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان به همت هیئت رزمندگان اسلام و هیئات فاطمیه ، انصار المهدی (ارواحنافداه) و شهرداری این شهر برگزار می شود.

حمیدرضاتوسلی افزود: این مراسم معنوی سه شنبه 11 اردیبهشت ساعت 18 با مدیحه سرایی و مولودی خوانی حاج منوچهر نجفی و حاج محمدتقی قادری از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در مقابل مسجدجامع و نیز از ساعت 19 در امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد برگزار خواهد شد.

توسلی خاطرنشان کرد: در این روز مناجات پرفیض شعبانیه همراه با نماز مغرب و عشاء با مداحی حاج منصور اسلام پناه قرائت می گردد.

وی ادامه داد: مراسم احیاء نیمه شعبان نیز روز چهارشنبه 12 اردیبهشت از ساعت 2بامداد با قرائت دعای روحبخش کمیل با نوای کربلایی مجتبی بیگی و سخنرانی و قرائت زیارت حضرت امام حسین علیه السلام توسط حجت الاسلام شیخ ابوالفضل احمدی و توسل به قرآن، احیاء و ضیافت سحری در مسجد جامع  شهرکرد برگزار می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *