برگزاری چهارمین گردهمایی سالانه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد

خانه / استان ها / برگزاری چهارمین گردهمایی سالانه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد

صدیقی17

چهارمین گردهمایی سالانه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد با هدف دیدار با ابرار و بهره مندی از فرمایشات اساتید اخلاق با حضور امام جمعه موقت تهران برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در گردهمایی مداحان آیینی و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه خداوند کعبه، صفا و مروه  و قربانی را جز شعائر قرار داده است گفت:ما هم حضرت امام حسین علیه السلام  را جزء شعائر می دانیم و این عمل مطابق با قرآن است.

وی گفت: قرآن از مومنین نسبت به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام مودت را خواسته است و شیعه نسبت به اهل بیت علیهم السلام هم تکوینی و هم تشریعی مودت  دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: مودت اشباع شده محبت است و خیلی ها محبت دارند ولی مودت ندارند.

وی با بیان اینکه خون  200 هزار شهید پای شجره ولایت ریخته شده است خطاب به مداحان و هیئات مذهبی گفت: شما نقش حضرت زینب سلام الله علیها و قافله کربلا را دارید و باید یاد وخاطره شهدا را زنده نگه دارید و انقلاب را در این مجالس احیا کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی  افزود: نماز با خون جگر روئیده شده است و اگر بنا باشد دین باقی بماند و نماز رویش داشته باشد باید به خاطر بقای دین دغدغه داشته باشیم.

وی گفت:هیئات مذهبی پایگاه های مبارزه با فساد و گناه هستند،در مقابله با گناه ساکت نمی نشینند ،مبلغین و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام باید در روشنگری و بصیرت افزایی تلاش مضاعف داشته باشند.

گفتنی است: چهارمین گردهمایی سالانه مسئولین هیئات مذهبی و مداحان شهرستان در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،ارائه گزارش وخیر مقدم گویی رییس کانون مداحان و شاعران آیینی  استان، مداحی مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ،توضیحات  مسئول دارالقرآن استان پیرامون آموزش و برگزاری محافل قرآنی درهیئات مذهبی و سخنرانی عالم فزرانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران ازجمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *