برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهداء شهرکرد + تصاویر

خانه / استان ها / برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهداء شهرکرد + تصاویر

همزمان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای سرچشمه،یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجدجامع شهرکرد برگزار شد

همزمان با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای سرچشمه،یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ ؛جانشین ؛ جانشین فرمانده پایگاه شهدای مسجدجامع شهرکرد اظهار داشت: یکی از راه های مقابله با ترفندهای استکبار جهانی شناخت بیشتر نسل جوان جامعه، از شهداست.

مرتضی سجادی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل جوان را هدف برگزاری این یادواره‌ها برشمرد و افزود: شهدا برای ترویج احکام نورانی اسلام از دنیا گذشتند و با تقدیم جان خویش به سرور شهدای جهان حضرت امام حسین علیه السلام اقتدا کردند و این امر آنان را جاودان ساخت.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:طبق سنوات گذشته یادواره شهدای مسجدجامع شهرکرد همزمان با سالگرد شهدای سرچشمه، شهیدمظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و72 یار وفادارش و شهیداین دیار رحمان استکی، روز پنجشنبه پنچم تیرماه همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

جانشین فرمانده پایگاه شهدای مسجدجامع شهرکرد گفت: 35 شهید استان از پایگاه شهداء مسجدجامع شهرکرد می باشند که نخستین یادواره شهدای مسجدجامع شهرکرد در تیرماه سال 91 باحضور اقشار مختلف مردم ، مسئولین، بسیجیان و خانواده های معظم شهدا برگزار و قرار شد همه ساله این مراسم همزمان با ایام شهادت شهدای هفتم تیر برگزار شود.

وی به نقش جوانان در مقابله با جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های زیاد در تلاش است تا روحیه استکبار ستیزی را از جوانان بگیرد، ولی جوانان تاکنون با حضور فعال و چشمگیر در عرصه های گوناگون انقلاب نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند که این حاکی از ولایتمداری و بصیرت جوان متعهد و مومن ایران اسلامی است.

شایان ذکراست: شهید رحمان استکی، نماینده مردم انقلابی شهرکرد در اولین دوره مجلس شورای اسلامی و از اعضای حزب جمهوری اسلامی بود که در حادثه انفجار دفتر مرکزی این حزب در هفتم تیر سال 1360 به همراه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72یار وفادارش به فیض شهادت نائل شد.

همایش تخصصی دجال واره در شهرکرد برگزار شد

همایش تخصصی توجیهی سخنوران مقابله با دجال واره در سالن اجتماعات دبیرستان شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با اشاره به شعار سال، اهداف و منظورهای برگزاری همایش را برشمرد و گفت: فرهنگ اصلی ترین هویت یک ملت است و اگر فرهنگ یک کشور دچار انحطاط و تزلزل شود، ریشه و هویت و اصل آن جامعه از دست خواهد رفت.

سردار رضا محمد سلیمانی، جامعه پویا، زنده و با شخصیت را جامعه ای با فرهنگ غنی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران، با داشتن فرهنگ غنی اسلامی و برگرفته از فرهنگ ائمه اطهار علیهم السلام، خار چشم دشمنان شده است.

وی، رمز موفقیت جامعه را در گرو تحقق مبانی نهفته در شعار سال دانست و اظهار کرد: برنامه ریزی درست اقتصادی همراه با مدیریت جهادی صحیح و ارائه الگوهای فرهنگی اسلامی در جامعه، بهترین راه برای مقابله با استکبار و بهترین روش برای مقابله با هرگونه تهدیدی از طرف بیگانگان است.

سردار محمد سلیمانی، با برشمردن آسیب های شبکه های ماهواره ای در جامعه، ادامه داد: دشمنان و در رأس آنها صهیونیسم بین الملل، حضور ماهواره را در جامعه ایران اسلامی رواج داد تا شاید بتواند با این فرهنگ غنی اسلامی مقابله کند.

فرمانده سپاه استان، اهداف و آسیب های ماهواره را در دو بُعد فردی و اجتماعی قابل بررسی دانست و گفت: شبکه‏ های ماهواره ای از طریق دعوت به نفاق، فساد و فحشا و خیانت در صدد سست کردن بنیان خانواده هستند.

گفتنی است: این همایش تخصصی در دو بخش عمومی و کارگاهی با حضور 250 نفر از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی، سخنوران، اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه و نمایندگان اقشار بسیج در دبیرستان شهید بهشتی شهرکرد برگزار شد.

شایان ذکر است: برگزاری پنج کارگاه تخصصی ویژه؛ زنان و خانواده، اصحاب رسانه، طلاب و روحانیون، اقشار مختلف بسیج، هادیان سیاسی و مربیان تعلیم و تربیت از دیگر بخش های این همایش تخصصی یک روزه بود که با سخنرانی اساتید مدعو دانشگاه و حوزه برگزار شد.

جمعیتمنتظران13 00همایشانتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *