برگزاری یادواره شهیداسماعیل مهدی زاده در شهرکاج

خانه / استان ها / برگزاری یادواره شهیداسماعیل مهدی زاده در شهرکاج

یادواره افتخار کوچه ها، آبروی محله ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل مهدی زاده در شهر کاج از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، مسئول اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم معنوی بیان داشت: شهیدان عزیزما افرادی بودند که در عین جوانی برای کشور  و حفظ استقلال و سربلندی از جان خود گذشتند.

وی، افزود: باارزش ترین دارایی انسان عمر انسان و جان انسان است، که شهدای ما با شجاعت در راه خدا از آن گذشتند.

جمشیدی گفت: مسئله شهدا را باید باجدیت پیگیر باشیم ما باید همان ارزشهایی را برای شهدا قائل باشیم که خداوند برای اینها قائل است، اگر شهدا نبودند اگر فداکاریهای آنها نبود این نظام باقی نمی ماند  و به گفته ی مقام معظم رهبری ” علت اینکه این نظام باقی ماند و این نهال از بین نرفت و بحمدالله به این درخت تناور تبدیل شد، فداکاریها و ایثار گری ها و شهادت طلبی ها و وارد میدان شدن ها بود این خط را باید نگه داشت”.

وی، عنوان کرد: شهدای کربلا مسیر را برای شهدای 8 سال دفاع مقدس هموار کردند، اگر مسئله قیام امام حسین(علیه السلام ) و یاران با وفایشان نبود بسیاری از جوانان ما به این راحتی تن به جنگ و شهادت نمی دادند. همه شهدا رهرو راه امام حسین (علیه السلام) هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *