بسیجیان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن هوشیار باشند

خانه / استان ها / بسیجیان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن هوشیار باشند

%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%a7%da%a9%d8%a8%d8%b1%db%8c

سردار اکبری گفت: بسیجیان در مقابل هجوم فرهنگی دشمن هوشیار و بیدار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم( علیه السلام) در جمع نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم( علیه اسلام ) با تسلیت ماه محرم با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان تیپ ۴۴ استان در ادوار مختلف قابل تقدیر است اظهار کرد: مردم استان نیز دردوره‌های مختلف ولایتمداری خود را به رخ همه کشیده‌اند که می‌توان برای نمونه به اعلام بیذاری از بختیار توسط عشایر استان در تاریخ ۱۹ بهمن ۵۷ اشاره کرد.

 وی با اشاره به اهمیت هوشیاری و بیداری پاسداران و بسیجیان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به بسیجیان و پاسداران فرمودند شما باید همیشه هوشیار و بیدار باشید چرا که عملیات دشمن نزدیک است.

 این مسئول تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی نشان دهنده آن است که باید برای مقابله با دشمن و پیروزی در برابر آن باید با بصیرت حرکت کنیم و همیشه و هر لحظه هوشیار باشیم.

 سردار اکبری با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وارد عمل می‌شود افزود: برای دفاع از انقلاب و اسلام باید همچون گذشته جهادی و انقلابی وارد عمل شویم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *