بسیجی بودن افتخاری بزرگ است

خانه / استان ها / بسیجی بودن افتخاری بزرگ است

%d8%b4%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%b1%d9%85%d8%b6%d8%a7%d9%863

سردار رمضان شریف، تأکید کرد: بسیجی باسواد، متخصص و عالم و بصیر بیشتر به درد اهداف انقلاب می خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی کل سپاه، در جمع رزمندگان شهرکرد، گفت: بسیجی بودن افتخاری بزرگ است و یکی از زیباترین و لذت بخش ترین عنواهایی که در این کشور وجود دارد و آن هم به برکت حضرت امام بوده، بسیجی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، افزود: بسیجی بودن یک لوازمی دارد، فقط عنوان اسم خالی نیست؛ بسیجی به بقیه علاقه مند است و حالا در هر جمعی باشد، ابتدا از هیچ کس نفرت ندارد.

وی، ادامه داد: آن چیزی که به رزمندگان ما عزت و آبرو و پیروزی داد، در کنار عبادت ها و فرهنگ دینی، این عشق و وحدت و محبت دینی بود، که به همدیگر داشتند.

معاون روابط عمومی کل سپاه، خاطرنشان کرد: بسیجی ها عشق به ولایت و رهبری دارند و هیچ چیزی جایگزین عشق و محبت به رهبری نمی شود.

وی، تأکید کرد: الان یکی از مصیبت های دنیا، نداشتن رهبران آگاه و عاقل است. کشور به نام کشور اسلامی زیاد داریم و جمعیت بالای یک میلیارد مسلمان داریم؛ اما شما ببینید یک جمعیتی محدود در یک جغرافیای محدود در جمهوری اسلامی ایران، طی 38سال گذشته کاری کرده که امروز چشم همه دوستان اسلام به این جغرافیاست.

سردار شریف، ادامه داد: نگاه همه ی دشمنان اسلام هم به این جغرافیاست،‌که ناشی از فرهنگ دینی و رهبری حاکم بر این کشور و فرهنگ اهلبیت علیهم السلام است.

این مقام مسئول، در تشریح سومین نکته، بر اهمیت جهاد علمی تأکید کرد و از بسیجیان خواست با تلاش در این راستا، بر سرشاخه های علوم تسلط پیدا کنند؛ زیرا بسیجی باسواد، متخصص و عالم و بصیر بیشتر به درد اهداف انقلاب می خورد.

معاون روابط عمومی کل سپاه، گفت: با تسلط بر سرشاه های علم، می توانیم قدم های خود را علیه استکبار محکم تر برداریم.

سردار شریف، افزود: وقتی تکاوران آمریکایی جلو سپاهی های شما زانو می زنند،‌یعنی آنها می فهمند شما صاحب انگیزه اید و به کاری که انجام می دهید ایمان دارید.

وی، تصریح کرد: اگر می خواهید کمک حال رهبری و آرمانهای انقلاب باشید، درس خواندن، عبادت، گذشتن،‌ورزش، همه لازمه ی آن است. دشمن از چند چیز در برابر ما عاجز است؛ از درگیری نظامی هم به این نتیجه رسیده که کاری از پیش نمی برد.

سردار شریف، خاطرنشان کرد: امروز دشمن آمده از ابزار رسانه، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی،‌ماهواره و … سراغ ذهن و نوع نگاه ما؛ من از شما خواهش دارم هرچیزی را می خوانید و می بینید، راجع به آن فکر کنید.

این مقام مسئول، گفت: هیچ رسانه ای روی زمین نیست که یک صاحب نداشته باشد. آن هدفی را تعقیق می کند و دنبال هدفی است؛ شما اگر این را بدانید و به آن ایمان داشته باشید، هر خبری را نمی پذیرید.

سردار شریف، افزود: امروز اگر ما بتوانیم در خصوص رسانه های دشمن یک سد پدافندی محکم بزنیم و جوانانمان آسیب پذیر نباشند، شما بدانید دشمن در سنگرهای دیگر کاری از پیش نبرده و نخواهد برد.

گفتنی است: سردار شریف، معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سفر به استان چهارمحال و بختیاری در جمع عاشورائیان استکبار ستیز شهرکرد و یادواره و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید عزت الله سلیمانی از شهدای مدافع حرم سخنرانی داشت و به دیدار خانواده این شهید نیز رفت.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *