بسیج مصداق ایثار،خلوص و فداکاری است

خانه / استان ها / بسیج مصداق ایثار،خلوص و فداکاری است

امام جمعه شهرکیان درجمع مردم بسیجی گفت:بسیج مصداق ایثار، خلوص ،فداکاری و از خوگذشتگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مهدی خدابنده گفت:مسؤولین به استعدادها و سرمایه‌های جوانان اعتمادوامور را به جوانان متدین و انقلابی واگذار کنند تا به‌جای چشم دوختن به بیگانگان، داشته‌ها و سرمایه‌های عظیم ملی خود را باور کنیم.

امام جمعه شهرکیان با اشاره رزمندگان ومدافعین حرم افزود: امروز رزمندگان اسلام برای تأمین امنیت و صیانت از عزت و اقتدار ایران و امت اسلام در غربت و دوری از وطن جانانه می‏‌جنگند و با مدال پرافتخار مدافع حرم ،خونین‏‌بال بازمی‏‌گردند.

 مدیرحوزه علمیه ثقلین ادامه داد: به‏ راستی فراتر از نعمت امنیت و عزت و اقتدار که اکنون از رهگذر حماسه‏ آفرینی جوانان متدین و عاشورایی همچون شهید محسن خزاعی و شهید محمدحسن قاسمی به‏ دست آمده است، نعمتی دیگر سراغ داریم.

حجت‌الاسلام خدابنده با اشاره به اینکه باید همه حرف و شعار را کنار گذاشته و وارد میدان عمل شویم، افزود: مسئولین باید به استعدادها و سرمایه‏‌های بی‏شماری که جوانان امروز ما دارند اعتماد کرده و امور را به جوانان متدین و انقلابی واگذارند تا به‏ جای چشم دوختن به بیگانگان، داشته‏‌ها و سرمایه‏‌های عظیم ملی خود را باور کنیم.

امام جمعه شهرکیان برلزوم ترویج فرهنگ بسیجی جامعه گفت:در حوادث گوناگون پس از پیروزی انقلاب خصوصاً جنگ، نهادها و گروه‏‌های فراوانی بودند که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت‏‌طلبی، کشور و انقلاب را بیمه کردند،

وی به فرموده امام راحل اشاره کرد و ادامه داد:حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهند بود.

حجت‌الاسلام خدابنده اربعین را سرآغاز معرفی منجی عالم بشریت دانست و افزود: اولین جوشش‏‌های چشمه جوشان محبت حسینی در اربعین پدید آمد و مغناطیس پرجاذبه حسینی، اولین دل‏ها را در اربعین به‏‌سوی خود جذب کرد.

امام جمعه شهرکیان افزود:تشرف جابربن‏‌عبدالله انصاری و عطیه به زیارت قبرحضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز اربعین، سرآغاز حرکت پربرکتی بود که در طول قرن‏‌ها تا امروز پیوسته و پی‏‌درپی، این حرکت پرشکوه‏‌تر، پرجاذبه‏‌تر و پرشورتر شده است و نام و یاد عاشورا را روزبه‏‌روز در دنیا زنده‏‌تر کرده است و دل‌های شیفته حقیقت را به قله ظهور خورشید نزدیکتر می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *