بصیرت افزایی لازمه ی برگزاری انتخابات سالم

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / بصیرت افزایی لازمه ی برگزاری انتخابات سالم

بصیرت افزایی لازمه برگزاری انتخابات سالم/ افزایش میزان معتاد در بین دانشجویان نگران کننده است.

یک کارشناس مذهبی در یزد بصیرت افزایی را لازمه‌ی برگزاری انتخابات سالم عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم ریشه‌های فتنه را در کشور بخشکانیم باید ملت ایران بصیرت خود را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار واحد عترت استان یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن جعفری در نشستی با عنوان «بصیرت وتحکیم میثاق با ولایت» که به همت هیئت پیروان عترت خواهران رزمندگان اسلام در امامزاده قل هواللهی یزد برگزار شد، خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های برجسته ملت سرافراز ایران این بوده است که همواره به تأسی از پیشوای خود امام حسین(علیه اسلام) به دنبال آگاهی و معرفت بوده‌اند؛ لازم است در انتخابات پیش رو نیز با بصیرت کافی به انتخاب نماینده اصلح بپردازند.

وی حمایت از مقام معظم رهبری و پیروی از ایشان را راه در امان بودن از توطئه و نیرنگ دشمن بیان کرد و افزود: شناخت و هوشیاری لازمه رفع مشکلات در جامعه و حرکت به سوی موفقیت است.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت گسترده دشمن برای متلاشی کردن خانواده های ایرانی را یادآور شد و افزود: تهاجم فرهنگی دشمن از راه‌های مختلف بویژه رسانه‌ها سبب شده تا آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد دانشجویان، طلاق و ازهم‌پاشیدگی خانواده‌ها آمار رو به افزایشی را داشته باشد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: دشمن دین و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است؛ چرا که در پی تضعیف اعتقاد و مذهب بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های جامعه رشد خواهد کرد.

جعفری در پایان به نقش تعیین‌کننده زنان در تاریخ اسلام اشاره کرد و افزود: زنان باید با بکار گیری تمام استعداد و مهارت‌هایی که خداوند در وجود آنان نهاده است، در جهت شکوفایی و پیشرفت خانواده و در نهایت جامعه گام بردارند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *