بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید

خانه / استان ها / بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید

حجت الاسلام سرافراز روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: حماسه 9دی لبیک به ولی زمان و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود.

بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور عظیم و خروشان مردمی در  ۹ دی ۸۸ ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: نظام سلطه و استکبار، حادثه بزرگ و فتنه عظیمی را طراحی و همزمان با انتخابات سال 88 اجرا کردند، که با اراده خداوند متعال، رهنمودهای داهیانه و تدابیرحکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور بابصیرت ملت بزرگ ایران در 9دی، این نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به عناصر و مؤلفه های اصلی حماسه 9دی، گفت: بصیرت و ولایتمداری مردم حماسه 9دی را آفرید و در حقیقت، حماسه 9دی لبیک به ولی زمان  و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به بزرگی و عظمت حماسه نهم دی، شباهت های این رویداد بزرگ با حرکت بزرگ ملت ایران اسلامی در روزهای آغازین پیروزی انقلاب را تبیین کرد و افزود: دو عنصر حضور گسترده مردم مؤمن و ولایی و رهبری ولی فقیه از نکات مشترک این حرکت ها به شمار می روند که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ایمان دینی مردم و احترام خاص آنها به مقدسات را مورد تأکید قرار داد و گفت: هرجایی که مردم با بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود و شجاعانه وارد میدان شده اند، توانسته اند بزرگ ترین مشکلات و موانع را از بین ببرند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: اعتقاد قلبی مردم به ارزش های والای اسلامی، آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، از عناصر اصلی خلق حماسه 9دی به شمار می روند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز تصریح کرد: بزرگداشت حماسه 9دی در هر سال نیز نیازمند بصیرت مضاعف است؛ زیرا این حماسه الگویی برای شناسایی و مقابله با هر نوع فتنه در آینده است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان در پایان با اشاره به حضور مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی و حریم ولایت، حماسه بزرگ هشتم دیماه سال 88 در شهرکرد را یادآور شد و از عموم مردم استان برای حضور باشکوه تر در مراسم های گرامیداشت این رویداد بزرگ بصیرتی در سراسر استان دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *